Ecclestone Rossit akarja
Gyorsasági motor. Nem elég, hogy kritikus vetélytársai, Max Biaggi és Loris Capirossi az egekbe emelték Valentino Rossit a MotoGP hét végi megnyerése után, és hogy az ötszörös világbajnok Michael Doohan a motorkerékpársport korszakos egyéniségének nevezte ôt, a Formula–1 mindenhatója, Bernie Ecclestone is melegen gratulált neki. „Valentino Rossi pilótaként és emberként is különleges egyéniség, akire a Formula–1-ben is nagy szükség lenne. Jelenleg az F1 tele van unalmas versenyzôkkel, a szárnyaló Rossival eladhatóbb lenne a szakág. Ha lenne elég pénzem, létrehoznék egy új csapatot az F1-ben, amelynél Rossi lenne az egyik pilóta” – mondta Ecclestone. Rossi válasza: „Nekem unalmas lenne a Formula–1. Ott szinte semmit sem számít a versenyzôi tudás…”
Ecclestone Rossit akarja
Gyorsasági motor. Nem elég, hogy kritikus vetélytársai, Max Biaggi és Loris Capirossi az egekbe emelték Valentino Rossit a MotoGP hét végi megnyerése után, és hogy az ötszörös világbajnok Michael Doohan a motorkerékpársport korszakos egyéniségének nevezte ôt, a Formula–1 mindenhatója, Bernie Ecclestone is melegen gratulált neki. „Valentino Rossi pilótaként és emberként is különleges egyéniség, akire a Formula–1-ben is nagy szükség lenne. Jelenleg az F1 tele van unalmas versenyzôkkel, a szárnyaló Rossival eladhatóbb lenne a szakág. Ha lenne elég pénzem, létrehoznék egy új csapatot az F1-ben, amelynél Rossi lenne az egyik pilóta” – mondta Ecclestone. Rossi válasza: „Nekem unalmas lenne a Formula–1. Ott szinte semmit sem számít a versenyzôi tudás…”
Frentzennel már korábban megállapodott a Sauber a 2003-as idényről, és a múlt heti tesztek után pletykálni kezdték, hogy a német már az idén elfoglalja a brazil autóját. "Nagyon örülök a lehetőségnek, remek hír, hogy a következő, teljes szezon előtt újra versenyezhetek a Sauber-csapat színeiben. Szeretem Indianapolist, az eddigi két Formula–1-es versenyen itt voltam, nem jelent újdonságot a helyszín. Most megismerkedhetek a csapat azon részével is, amely nem volt ott a tesztelésen” – mondta Frentzen, aki 1994-ben a Sauberben debütált a Formula–1-ben, és 1996-ig a svájciaknál versenyzett.
Az újonc Massa eddig négy pontot szerzett az idén, Monzában Pedro De La Rosának ütközött neki, ezért büntették meg. A brazilnak még nincs szerződése 2003-ra, de állítólag a Toyota szívesen látná Olivier Panis csapattársaként.
Helio Castro-Neves is pályázik a kölniek egyik pilótai állására, az Indy Racing League idei idényét a második helyen záró brazil a múlt héten a franciaországi Paul Ricard-pályán ki is próbálta a piros-fehér négykerekűt, amellyel 75 kört tett meg. "Minden másodpercét élveztem a tréningnek, jó néhány kört megtettem, volt hosszabb menet és néhány mért köröm is. Ez volt az első Formula–1-es tesztem, és meglepődtem, milyen könnyű a TF102-es vezetése, főleg a fékek fantasztikusak. A csapat óriási, mindenki remekül dolgozott”– fogalmazott Castro-Neves.
A csapat először tesztelte a TF102B jelű négykerekűjét, amelyet úgy alakított ki, hogy beleférjen a jövő évi, RVX-03-as motor. Stéphane Sarrazin 172 kört tett meg a géppel, a teszt után Norbert Kreyer, a Toyota motorfejlesztési igazgatója elmondta, a csapat jó irányba halad.
A Mercedes, azaz anyavállalata, a Daimler-Chrysler az üzleti életben terjeszkedik, többségi tulajdont vásárolt ugyanis az Ilmor motorgyártóban. A West-McLaren-istálló számára erőforrást építő cég, amely 1993-ban a Sauber-csapat oldalán kezdte el jelenleg is tartó tevékenységét, tovább erősítette F1-hez való kötődését. "Ezzel a lépéssel minden adott a jövőbeli fényes szerepléshez, és fel tudunk készülni a kétezer-négyben bekövetkező szabálymódosításokra” – nyilatkozta Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója. A Formula–1-ben 2004-től egy versenyhétvégén egy motort használhatnak autónként a csapatok, és ha valamelyik edzésen meghibásodik az erőforrás, a pilóta rajtpozícióval fizet a cseréért.