Formula–1-es tesztek
Silverstone, kedd: 1. Felipe Massa (brazil, Sauber-Petronas, Bridgestone) 1:22.421 (82 kör), 2. Alonso (spanyol, Renault, Michelin) 1:22.790 (65), 3. Button (brit, Renault, M) 1:23.127 (69)
Barcelona, kedd: 1. Alexander Wurz (osztrák, McLaren-Mercedes, M) 1:19.229 (80), 2. Pizzonia (brazil, Williams-BMW, M) 1:19.578 (76), 3. Turner (brit, McLaren-Mercedes, M) 1:22.033 (42), 4. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:23.664. Szerda: 1. Wurz 1:16.938 (88), 2. Pizzonia 1:17.747 (90), 3. Turner 1:18.586 (71), 4. De La Rosa (spanyol, Jaguar-Cosworth, M) 1:18.830 (83), 5. Gené 1:19.722 (40), 6. Davidson (brit, BAR-Honda, B) 1:21.497 (48)
Mugello, kedd: 1. Luca Badoer (olasz, Ferrari, B) 1:23.257 (79), 2. Burti (brazil, Ferrari, B) 1:24.775 (70)
Formula–1-es tesztek
Silverstone, kedd: 1. Felipe Massa (brazil, Sauber-Petronas, Bridgestone) 1:22.421 (82 kör), 2. Alonso (spanyol, Renault, Michelin) 1:22.790 (65), 3. Button (brit, Renault, M) 1:23.127 (69)
Barcelona, kedd: 1. Alexander Wurz (osztrák, McLaren-Mercedes, M) 1:19.229 (80), 2. Pizzonia (brazil, Williams-BMW, M) 1:19.578 (76), 3. Turner (brit, McLaren-Mercedes, M) 1:22.033 (42), 4. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:23.664. Szerda: 1. Wurz 1:16.938 (88), 2. Pizzonia 1:17.747 (90), 3. Turner 1:18.586 (71), 4. De La Rosa (spanyol, Jaguar-Cosworth, M) 1:18.830 (83), 5. Gené 1:19.722 (40), 6. Davidson (brit, BAR-Honda, B) 1:21.497 (48)
Mugello, kedd: 1. Luca Badoer (olasz, Ferrari, B) 1:23.257 (79), 2. Burti (brazil, Ferrari, B) 1:24.775 (70)
A világbajnok maranellóiaknál a két tesztpilóta szorgoskodott, és Barcelonában is a tesztsofőrök ültek a volán mögé. Alexander Wurz volt a leggyorsabb a délelőtti eső után késő délutánra felszáradó pályán, ahol a BAR és a Jaguar szerdán csatlakozott a munkához. Szerdai hír, hogy Marc Gené, a Williams spanyolja szerdán meghosszabbította szerződését a grove-iakkal, így 2003-ban is ő lesz az egyik tesztpilóta.
Silverstone-ban Felipe Massa volt az úr, a brazilnak azonban csökken az esélye arra, hogy elinduljon az indianapolisi Egyesült Államok Nagydíján. A FIA bejelentette, ha a csapat mást nevez a brazil helyett, a beugróra nem vonatkozik a büntetés, ez pedig jó hír Heinz-Harald Frentzen számára, akit a következő idényre már szerződtetett a Sauber. Mint ismert, Massát az Olasz Nagydíjon baleset okozásáért megbüntették, így Indianapolisban a szombati hivatalos időmérő edzésen elért pozíciójához képest tíz hellyel hátrébbról kell rajtolnia.
Bernie Ecclestone nagy változtatásokat tervez az F1-es versenyek televíziós közvetítéseiben. A Formula–1 ura azt akarja, hogy a jövőben ne csak a fizetős, digitális televízióállomásoknak álljon rendelkezésükre számos, autókra épített kamera, belső felvétel és a színfalak mögé jutási lehetőség, hanem a többi közvetítő tévéadónak is. Ezzel azt szeretné elérni Ecclestone, hogy megemelkedjen a versenyek nézettsége.
Ecclestone elárulta, szívesen vásárolna részesedést a Ferrariból, amelynek 34 százalékát a Fiat júliusban eladta a Mediobanca bankcsoportnak. Az anyagi gondban lévő Fiatnak állítólag további részvényektől kell megszabadulnia.