Az olasz Tuttosport című lap szerint Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke 150 millió eurót ígért Michael Schumachernek, ha 2004-ben lejáró megállapodása után újabb két évre aláír. Az ötszörös világbajnok lassan minden rekordot megdönt a Formula–1-ben, ez természetesen a fizetések terén is így van.Azonban az olasz újság információját Schumacher és menedzsere, Willi Weber is cáfolta. "Ez az összeg a mesék világába tartozik” –mondta Schumi, míg Weber bővebben is kifejtette álláspontját. "Bárcsak igaz lenne a hír, de ez az összeg utópisztikus. Ismerem az olasz sajtót, nem kell mindent szó szerint venni. Michael a legjobb, így értelemszerűen neki kell kapnia a legnagyobb fizetést, csakhogy ennyi pénzt nem mernénk kérni” – nyilatkozta a menedzser, majd hozzátette, hogy korai még szerződéshosszabbítást emlegetni, erről majd csak a jövő nyáron kezdődnek el a tárgyalások.
Michael Schumacher egyszerûen elképzelhetetlennek tartja, hogy ilyen sokat keressen
Michael Schumacher egyszerûen elképzelhetetlennek tartja, hogy ilyen sokat keressen
Schumacher egykori csapattársáról, Eddie Irvine-ról korábban döntenek, Niki Lauda, az ír révén az olasz nagydíjon a dobogóig repített Jaguar-istálló vezetője elmondta, az idény végén kiderül, mi lesz Irvine-nal. Az osztrák elmondta, az utolsó két verseny, a szeptember 29-i Egyesült Államok Nagydíja és az október 13-án rendezendő Japán Nagydíj meghatározó lesz, amikor leülnek Irvine-nal, hogy eldöntsék együtt kezdjenek-e neki a 2003-as idénynek, vagy sem. Az e heti barcelonai teszteken a Jaguar mindenesetre kipróbálja Antonio Pizzoniát, a Williams-istálló Formula– 3000-es nemzetközi sorozatban szereplő brazil tesztpilótáját. "Tudom, hogy erre sokan felkapják a fejüket, de ez nálunk megszokott, kipróbálunk embereket, akikre kíváncsiak vagyunk. Pizzonia érdemes rá, hogy valamilyen munkát kapjon nálunk a jövőben” – nyilatkozta a Jaguar szóvivője. A Milton Keynes-iek korábban a minardis Mark Webbert és a Renault-nál tesztpilótaként tevékenykedő Fernando Alonsót is tesztelték, és még nem jelentették be, kik lesznek a versenyzői 2003-ban. Alonsóról azóta már elárulta a Renault, hogy jövőre a BAR-hoz igazoló Jenson Button helyén fog versenyezni, de Webber még nem írt alá sehova sem. A Toyota még csak Olivier Panis szerződtetését jelentette be, és hogy búcsút vesz a Mika Salo, Allan McNish duótól. A kölniek a héten a franciaországi Paul Ricard-on tesztelnek, és csatlakozik a csapathoz Helio Castro-Neves, az Indy Racing League-sorozat brazil ezüstérmese. A versenyző nagy kihívásnak tekinti a tesztet, és lehetségesnek tartja, hogy a Formula–1-ben folytatja pályafutását, igaz, az IRL-ben szereplő Penske-csapattal még egy évre szóló szerződése van. A Sauber Silverstone-ban tréningezik majd, és először ül a kék-fehér autóba Heinz-Harald Frentzen. A következő idényre szerződtetett német sofőr talán már az Egyesült Államok Nagydíján versenyezni fog Felipe Massa helyén, minden csak a méretek kérdése. Ha Frentzen belefér a Sauber-Petronasba, valószínűleg ő indul Nick Heidfeld csapattársaként Indianapolisban, rá ugyanis nem vonatkozik Massa tíz rajthelyes büntetése.