Fonsi Nieto is Rossi társa lehet

HEGYI ANDRÁSHEGYI ANDRÁS
Vágólapra másolva!
2002.06.19. 21:18
Címkék
A Katalán GP után tartott Michelin-teszteken Max Biaggi visszavágott a barcelonai győztesnek, Valentino Rossinak, hiszen a francia cég új fejlesztésű gumijaival motorozva, fél másodperccel gyorsabb volt  Biaggi csak a 4. lett vasárnap  a MotoGP listavezetőjénél.
Biaggi ennek ellenére sem tudott a középpontba kerülni. Az ok: a kulisszák mögött már megkezdődtek a tárgyalások a 2003-as csapatösszeállításokról.A Honda közölte, hogy jövőre már négy RC211V-t indít a MotoGP-ben. Rossi mellett Kato Dajdzsiro is biztosan megkapja az öthengerest 2003-ban, a fennmaradó két motorra pedig két
Jefferies 205-ös átlaga

TOURIST TOUPHY. A világ legrégebbi, még ma is létezô motorkerékpáros versenyét, az 1907-ben életre keltett Tourist Trouphyt (TT) tavaly nem rendezték meg a száj- és körömfájásjárvány miatt. Az idén viszont újra teltház volt a Man-szigeten – 625 motoros nevezett be a TT-re, amelyen három pilóta életét vesztette bukások miatt. Másrészt viszont fantasztikus gyôzelmek születtek. Különösen David Jefferies teljesítménye volt bámulatos. A TT-n 1996-ban debütáló suzukis háromszor nyert, úgyhogy összesen már kilenc TT-aranyérme van: Jefferies ezzel a tizedik olyan motoros lett, aki legalább kilencszer diadalmaskodott a TT-n. Jefferies azonban elsôsorban a sebességi rekordjai miatt került reflektorfénybe: elôbb a Formula–1-es géposztályban 203.828 kilométer/órás átlagot ért el, míg a Senior kategóriában 204.809 kilométer/órás átlagra volt képes.


Lorenzo letette névjegyét

GYorsasági motor. A spanyol Jorge Lorenzo eddig csak azzal okozott szenzációt, hogy a május 5-i Spanyol GP-n elrajtolva, 15 évesen és egy naposan ô lett minden idôk legfiatalabb vb-résztvevôje. A múlt vasárnap azonban 14. lett a 125-ös versenyben, aminek köszönhetôen, 15 évesen és 42 naposan minden idôk legfiatalabb vb-pontszerzôje lett. Lorenzo a fiatalok csatározásában a venezuelai Ivan Palazzesét elôzte meg, aki 1977-ben 15 évesen és 77 naposan szerzett elôször pontot.
Jefferies 205-ös átlaga

TOURIST TOUPHY. A világ legrégebbi, még ma is létezô motorkerékpáros versenyét, az 1907-ben életre keltett Tourist Trouphyt (TT) tavaly nem rendezték meg a száj- és körömfájásjárvány miatt. Az idén viszont újra teltház volt a Man-szigeten – 625 motoros nevezett be a TT-re, amelyen három pilóta életét vesztette bukások miatt. Másrészt viszont fantasztikus gyôzelmek születtek. Különösen David Jefferies teljesítménye volt bámulatos. A TT-n 1996-ban debütáló suzukis háromszor nyert, úgyhogy összesen már kilenc TT-aranyérme van: Jefferies ezzel a tizedik olyan motoros lett, aki legalább kilencszer diadalmaskodott a TT-n. Jefferies azonban elsôsorban a sebességi rekordjai miatt került reflektorfénybe: elôbb a Formula–1-es géposztályban 203.828 kilométer/órás átlagot ért el, míg a Senior kategóriában 204.809 kilométer/órás átlagra volt képes.


Lorenzo letette névjegyét

GYorsasági motor. A spanyol Jorge Lorenzo eddig csak azzal okozott szenzációt, hogy a május 5-i Spanyol GP-n elrajtolva, 15 évesen és egy naposan ô lett minden idôk legfiatalabb vb-résztvevôje. A múlt vasárnap azonban 14. lett a 125-ös versenyben, aminek köszönhetôen, 15 évesen és 42 naposan minden idôk legfiatalabb vb-pontszerzôje lett. Lorenzo a fiatalok csatározásában a venezuelai Ivan Palazzesét elôzte meg, aki 1977-ben 15 évesen és 77 naposan szerzett elôször pontot.
spanyol a legesélyesebb. Fonsi Nieto a 250-ből érkezne, míg Ruben Xaus a szuperbike-ból költözne át.
A Yamaha is négy YZR-M1-est szeretne bevetni, ám az egyelőre kérdéses, hogy ki fogja vezetni azokat. Biaggi és a Ducati kapcsolata kezd egyre szorosabbá válni – Mad Max főszponzora szeretné elhagyni a Yamahát –, Carlos Checa pedig az Apriliával tárgyal. Azzal az Apriliával, amely elsősorban Loris Capirossit szeretné megszerezni. Capirexet a Kawasaki is megkereste már, ám a háromszoros világbajnok legjobban egy RC211V nyergében érezné jól magát a jövőben.
A Suzuki 2003-ban is két motorral akar versenybe szállni, de már valószínűleg Kenny Roberts nélkül. Elképzelhető ugyanis, hogy a 2000-es félliteres világbajnok visszaszerződik édesapja, Kenny Roberts Senior csapatához, a Protonhoz. King Kenny ugyanis a Honda RC211V-jéhez hasonló öthengerest fejleszt ki a jövő szezonra, amelyben talán bemutatkozik a MotoGP-ben a Gilera is. Az olasz gyár jelenleg azt fontolgatja, hogy megvásárolja a Sauber háromhengeres erőforrását.
Legfrissebb hírek

Ligue 1: a Lille továbbra is BL-esélyes, folytatta mélyrepülését a Toulouse

Francia labdarúgás
17 perce

NB II: Aqvital FC Csákvár–Budafoki MTE

Labdarúgó NB II
30 perce

NB II: Soroksár SC–HR-Rent Kozármisleny

Labdarúgó NB II
34 perce

Hajóbalesetet szenvedett, eltűnt a Csepel erőnléti edzője

Labdarúgó NB II
35 perce

Női röplabda Extraliga: egy győzelemre került sorozatban negyedik bajnoki címétől a Vasas

Röplabda
45 perce

La Liga: négygólos döntetlent játszott a Villarreal és a Real Sociedad

Spanyol labdarúgás
53 perce

Ijesztő sérülése után egy nappal Gulácsi Péter már otthonából tett közzé bejegyzést

Légiósok
59 perce

F1, Szaúdi Nagydíj, verseny

F1
59 perce
Ezek is érdekelhetik