Végh János állandó résztvevője a megbízhatósági világbajnokság futamainak, a hét végi brnói 6 óráson azonban nem száguldott pályára. Jobban mondva a szabadedzéseken még ment, az időméréstől kezdve azonban már csak a háttérből segítette csapatát, a Replay Yamaha Hungária Racinget, amely végül a két csapattárs, Bursa és Truchsess révén az ötödik helyet szerezte meg.
Pedig nem volt túl sima a versenyig vezető út. A motor az utolsó pillanatban lett kész – az új fejlesztésű futóművet Gyöngyösön fejlesztette Végh. A szabadedzésen azonban Fortuna nem vette pártfogásába a magyar yamahás csapatot: először Bursa esett hatalmasat, majd Végh törte totálkárosra a második motort. Kezdődhetett az építkezés a tartalékalkatrészekből. Kettőből csináltak egy gépet, és mivel Véghnek fájt a bal bokája és a jobb térde, valamint egész éjszaka szerelt, úgy döntött, hogy nem indul az időmérésen. Nem érezte magát túl jó formában, és nem akarta rontani a csapatmunkát, ezért a háttérből segített. Ô döntöte el, hogy mikor cseréljenek kereket, fékeket. Merthogy a motor végül elkészült, sőt, olyan jó lett, hogy a vasárnap reggeli bemelegítő edzésen a legjobb időt futotta. Végh két csapattársa a hatodik helyről rajtolt, és az ötödik helyen intette le a Yamahájukat a kockás zászló, amely 11 vb-pontot jelentett."Sokkal idegesebb az ember, ha a pálya széléről nézi a versenyt – vallotta be Végh. – Másféle izgalom az, amikor a sorodra vársz, mert tudod, hogy két kör után megnyugszol majd. Most én erre nem várhattam, úgyhogy az utolsó órában már szinte tűkön ültem. Azért szorítottam, hogy a motor végig bírja, mert nálunk készült, a mi felelősségünk volt. A leintés után azonban nagyon büszke voltam, mert mi voltunk a legjobb yamahás csapat.”