Ana Rosával Berlinben ismerkedtem meg, a tavaly decemberi DISCOVER FOOTBALL konferencián. A madridi lány – hozzám hasonlóan – nem futballozott korábban, barátnői között viszont sokan, így elhatározta, segít nekik a fejlődésben. Marketingszakemberként úgy gondolta, először hasznos volna felmérést végezni. Cégével, a Detacónlabbal kidolgozott egy kérdőívet, amit mintegy 500 női labdarúgóhoz juttatott el. Ana Rosa ma végre angolul is publikálta a lenyűgöző kutatás eredményeit, s ugyan ígérete szerint még hátravan egy alaposabb elemzés, a szuper infografikákat máris élvezet bogarászni.Ana Rosával Berlinben ismerkedtem meg, a tavaly decemberi DISCOVER FOOTBALL konferencián. A madridi lány – hozzám hasonlóan – nem futballozott korábban, barátnői között viszont sokan, így elhatározta, segít nekik a fejlődésben. Marketingszakemberként úgy gondolta, először hasznos volna felmérést végezni. Cégével, a Detacónlabbal kidolgozott egy kérdőívet, amit mintegy 500 női labdarúgóhoz juttatott el. Ana Rosa ma végre angolul is publikálta a lenyűgöző kutatás eredményeit, s ugyan ígérete szerint még hátravan egy alaposabb elemzés, a szuper infografikákat máris élvezet bogarászni.
Így mennek tehát a dolgok Spanyolországban.
Jó szórakozást!