![](https://cdn.nemzetisport.hu/2025/02/R_ZPNs5g6p1-nWnXzwlha90jnNDYEpL3FOkH6h3rTyQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVlYWExNTg2MDY2ZjRlNTQ4MmVmMGFhZTMzNWIzN2Uy.webp)
A vasárnapi Koreai Nagydíj előtti napon Martin Whitmarsh elmondta: a jövőre beépítésre kerülő motorok és váltók tesztelése is már 10 millió dolláros plusz kiadásokat jelentenek, amelyeket a nagycsapatok is nehezen tudnak kigazdálkodni, a kicsik pedig arra kényszerülnek, hogy kevesebbet tréningezzenek.
„Még nem vagyunk válságban, de óvatosnak kell lennünk! Nem kontrolláltuk eléggé a költségeket, és ha így marad, annak a következő másfél évben fizetjük meg az árát” – jegyezte meg Whitmarsh. elmondta: a jövőre beépítésre kerülő motorok és váltók tesztelése is már 10 millió dolláros plusz kiadásokat jelentenek, amelyeket a nagycsapatok is nehezen tudnak kigazdálkodni, a kicsik pedig arra kényszerülnek, hogy kevesebbet tréningezzenek.
„Még nem vagyunk válságban, de óvatosnak kell lennünk! Nem kontrolláltuk eléggé a költségeket, és ha így marad, annak a következő másfél évben fizetjük meg az árát” – jegyezte meg Whitmarsh.