Említés szintjén sem foglalkozik a Formula–1 azzal, hogy az Andretti megszerezte a General Motors támogatását, amely egyik kiemelkedő márkájával, a Cadillackel lépne be a világbajnoki sorozatba. Bár a sportág felügyelő szerve, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) boldogan fogadta az amerikai autógyártó közeledését, az F1 szóvivői az újságírók megkeresésére csupán általánosságban reagáltak az esetleges bővítésre, és meg sem nevezték közleményükben az Andrettit és a Cadillacet.
A vb-sorozat képviselői hangsúlyozták, számos tárgyalást folytatnak a háttérben másokkal is, és felhívták rá a figyelmet, hogy minden érintett jóváhagyása szükséges egy új istálló csatlakozásához. A jelenlegi csapatok többsége azért ódzkodik a létszámemeléstől, mert akkor a sportági bevételek is több felé oszlanának, ugyanakkor jogos felvetés lehet, hogy a Cadillac név és egy erős amerikai alakulat jelenléte összességében annyi plusznyereséget generálna, ami már kompenzálná őket.
Az F1 vezetőinek elutasító hozzáállása mindenesetre a kezdetektől fogva nyilvánvaló az Andretti-projekt kapcsán, és nagyon úgy tűnik, ezt a gyári háttértámogatás megteremtése sem enyhítette. Egyelőre nem világos, pontosan mi áll az ellentét mögött, a General Motors szerepvállalásával ugyanis már nehéz szakmai és pénzügyi érvekkel takarózni. Kíváncsian várjuk tehát a következő hónapok fejleményeit az ügyben.