Daniel Ricciardo néhány héttel ezelőtt egyszerűen idiótának nevezte a Formula–1 közösségi médiás felületeinek kezelőit, amiért is közzétettek egy videót az előző idény legemlékezetesebb pillanatairól. Az ausztrál versenyzőnek egész pontosan az volt a problémája, hogy a tízből nyolc eset baleset volt, és szerinte nem ezzel kellene „eladni” a sportágat.
Ricciardo ekkor egyébként a Drive to Survive kapcsán a Netflixet is bírálta a történetek kiszínezése miatt, ám mclarenes főnöke, Andreas Seidl szerint a Formula–1 jó munkát végez a sorozat népszerűsítését tekintve.
„A szempontunkból az F1 közösségi médiás csapata, ahogy korábban, most is remek munkát végez a sorozat promótálása érdekében – nyilatkozta Seidl a motorsport.comnak. – Ha megnézzük a számokat, nagyon gyorsan emelkedett az F1 iránti elköteleződés az utóbbi években, emellett pedig sikerült új célközönségeket is elérni. A mi sportágunk az egyik legizgalmasabb a világon a számtalan történetével a pályáról és azon kívülről. Azt kell mondanom, hogy egyes rajongók a veszélyt is a velejárójának tartják, ám abban egyetértek Daniellel, hogy vannak nagyobb és pozitívabb történetek, amikről mesélni lehet, de ezt is ugyanúgy megteszi ez a csapat.”