![](https://cdn.nemzetisport.hu/2025/02/R_ZPNs5g6p1-nWnXzwlha90jnNDYEpL3FOkH6h3rTyQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVlYWExNTg2MDY2ZjRlNTQ4MmVmMGFhZTMzNWIzN2Uy.webp)
Az új szabályok határoztak a visszapillantók és a hátsó szárny új pozíciójáról a jobb láthatóság érdekében – magasabbra kerülnek a hátsó légterelők – , a fedélzeti kamerák helyzete is módosul, ezeket szintén magasabbra helyezik el, hogy a versenyző fejét védő keret (halo) ne zavarja annyira a szurkolók „kilátását”.
Felkerül a hátsó szárny két szélére két lámpa, hogy az esős körülmények között még jobban láthatóak legyenek a követett autók, valamint a halo kialakításán is módosítanak kicsit, hogy könnyítsék a versenyző kiszállását az autóból.
A további módosítások közé tartozik, hogy a pilóták a biztonsági autós fázist követően immár legkorábban csak a rajt-cél vonal átlépése után előzhetnek, az istállók lesznek felelősek autóik átvételéért, és nyilatkozatot kell tenniük, hogy azok megfelelnek az összes biztonsági előírásnak.
A kockás zászló mellett a verseny végén ezentúl egy kockás fénypanel is jelzi a futamok végét – elkerülendő, hogy véletlenül idő előtt leintsenek egy versenyt. Idén ebből Kanadában nem lett végül gond.
2020-tól kezdve nyolc óráról kilencre nő a csapatok személyzetének kötelező munkaszünete.