A McLarennél idén tértek vissza az alakulat számára történelmi narancssárga színhez, ám rajongói most azt szorgalmazzák, hogy 2018-tól kissé árnyalatban jelenjen meg ez a szín a versenygépeken. Sokak tetszését nyerte el ugyanis az úgynevezett „Papaya Orange” design, mely Fernando Alonso autójának kinézetét jellemezte a májusi Indy 500-on.
Zak Brown, a McLaren ügyvezető igazgatója jó hírrel szolgálhat ezen rajongóknak, ugyanis elmondása szerint fontolóra veszik, hogy áttérnek erre a designra a következő szezonban.
„Már elkezdtünk gondolkodni a jövő évi autók festésén – árulta el Brown. – A rajongóink biztosan azt akarják, hogy erre a színre váltsunk. Az Indy 500 után rengetegen kérték tőlünk, hogy ígynézzenekki az F1-es autóink. Még várunk néhány szponzorunk döntésére, hiszen ez is hatással van az autó festésére.”
Brown azt is elárulta, mennyi ideje van a csapatnak megvizsgálni a különböző lehetőségeit a 2018-as autók festését illetően.
„December elsejéig kell döntést hoznunk a csapat felszerelései, az új külső és a garázsok kinézete miatt.”
Névadó szponzor bevonásán viszont biztosan nem gondolkodnak az alakulatnál. A McLaren 2014 óta nem jeleníti meg egyik vállalat nevét sem a sajátjában, ennek pedig Brown szerint megvan az oka.
„Az istálló neve McLaren. A NASCAR-ban kapcsolatba hozzák a csapatokat a névadó szponzorukkal, de ez az F1-ben nem így van. Itt egy ilyen támogatóból nem származik annyi előnyünk, mint más szériákban” – vázolta a helyzetet az amerikai szakember.