Az elképzelések szerint a verseny helyszínéül a dán főváros adna otthont, azaz újabb utcai pálya csatlakozhatnak három év múlva a versenynaptárhoz. A pálya Koppenhága belvárosában kerülne kialakításra és a német pályatervező, Hermann Tilke alakítaná ki, aki már el is kezdte a munkát, és elárulta: „nem jelentene gondot a város nevezetességeit felfűzni egy vonalvezetésre.”
„Nagyon pozitív tárgyaláson vettem részt a Liberty vezetőivel. Erre a találkozóra azért volt most szükség, hogy tudjuk, bírjuk-e a támogatást a sportág vezetői részéről, és örömmel mondhatom, hogy megvan az akarat és eltökéltség a Liberty részéről. A következő fél évben az lesz a fő feladatom, hogy a projekt mögé állítsak tehetős befektetőket állítsak a projekt mögé. A tervünk költséges, mert egyszerre kell pályát építenünk és kifizetnünk a licenc-díjat. Nem akarok számokat mondani, de súlyos euromilliókra rúg ez az összeg” – fogalmazott Christiansen a dán BT című lapnak.
A lehetséges dán tervek pártján áll természetesen az is, hogy a mezőnynek Kevin Magnussen személyében van dán versenyzője, így – sok korábbi új versenyhelyszínnel ellentétben – a verseny helyszíni nézettségével sem valószínű, hogy gondok lennének – ahogy az például Indiában, vagy Dél-Koreában, vagy korábban Törökországban történt.
A Haas csapat versenyzője egyébként érthető lelkesedéssel kommentálta, hogy három év múlva esetleg hazai közönsége előtt versenyezhetne.
„Wow! Nagyon nagy élmény lenne otthon versenyezni. Remélem, a szervezőknek sikerül összehozni, hogy Koppenhágában is legyen F1-es futam" – idézte a lap Magnussent.
Azt csak a történeti hűség kedvéért jegyeznénk meg, hogy Dániában már rendeztek F1-es futamot – kettőt is. Még 1961-ben és '62-ben a Roskilde Ring rövid, mindössze 1200 méter hosszú pályája fogadta a mezőnyt két világbajnoki pontversenyen kívüli futamon. Mindkétszer egy-egy Lotus diadalmaskodott, előbb Stirling Moss, majd Jack Brabham.