A bejelentés szerint a magyarországi helyszín mellett év közben a Bahreini Nagydíj után (április 18–19.) lesz lehetőségük a csapatoknak a plusz kilométerek gyűjtésére, míg a szezon végeztével Abu-Dzabiban (november 28–29.) tesztelhetnek az istállók, igaz, ekkor csak a 2018-ban használatos Pirelli-gumik kipróbálására nyílik majd mód.
Mindez azt jelenti, hogy a magyarországi versenyhétvége (július 28–30.) után további három napig a Hungaroringen marad a mezőny, hiszen a hivatalos tesztnapok augusztus 1. és 2. A csapatok a mogyoródi és a bahreini gyakorláson szabadon dolgozhatnak, bármilyen fejlesztést kipróbálhatnak, a megkötés csak annyi, hogy a négy napból kettőn olyan fiatal versenyzőket kell szerepeltetniük, akik eddig három nagydíjnál kevesebbet teljesítettek.
Korábban csak egy-egy alakulat tesztelt a Hungaroringen: 1989-ben a McLaren, 2001-ben pedig a Toyota töltött ott két napot, utóbbi még az F1-es beszállása előtt.
A 2017-es Formula–1-es szezon első tesztnapjait Barcelonában tartják február 27. és március 2. között, míg az idény a március 26-i Ausztrál Nagydíjjal veszi kezdetét.