F1: egyetlen fotóval darabokra szedték a Snapchattel szórakozó Hamiltont!
A LEGKIMIBB ARC. Igen, már ez is egy létező fogalom. A lexikonban az alábbi kép szerepel mellette.
Vagy ez.
A LEGFURCSÁBB KIFEJEZÉS. Simi. Már ez is egy létező szó, de tényleg, természetesen Angliában született meg, és a barátságot jelképezi, ami Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel közt alakult ki. Mert hát Seb+Kimi=Simi. Ma is tanultunk valamit.
A LEGKIMIBB ARC. Igen, már ez is egy létező fogalom. A lexikonban az alábbi kép szerepel mellette.
Vagy ez.
A LEGFURCSÁBB KIFEJEZÉS. Simi. Már ez is egy létező szó, de tényleg, természetesen Angliában született meg, és a barátságot jelképezi, ami Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel közt alakult ki. Mert hát Seb+Kimi=Simi. Ma is tanultunk valamit.
A LEGMORCOSABB VERSENYZŐ. Lewis Hamilton szokásához híven remekül kezeli, hogy nem megy neki. A vb-címtől egyre távolabb kerülő, mindig szimpatikus brit versenyző most a sajtótájékoztató közben érezte úgy, hogy elege van, így felállt, és egyszerűen távozott. Mindezt azért, mert szerinte a média nem kezelte jól azt a remek poént, hogy az előző sajtótájékoztatón a Snapchattel szórakozott.

„Nem az volt illetlen, amit a sajtótájékoztatón tettem, hanem ahogy a sajtó reagált egy kis szórakozásra. Vagyok abban a helyzetben, hogy több kérdésre ne válaszoljak. Mindenkinek további kellemes hétvégét” – mondta az angol.
Jegyezzük meg a fenti képet, lesz folytatása.
A LEGVIDÁMABB VERSENYZŐ. Niki Laudának nem volt rossz hétvégéje a kép alapján.
A LEGJOBB VIDEÓ. Egy lelkes Ferrari-drukker megsajnálta Räikkönent és Vettelt, és összerakta ezt a szomorú videót, emlékezve arra, hogy szegényeknek állandóan szenvedniük kell a váltók meghibásodása miatt. Elég ebből, tegyél Te is ellene! #StopGearboxFailures
A LEGJOBB EGYSZAVAS. Megkérték a pilótákat a Japán Nagydíj rajtja előtt, foglalják össze egy szóban, mit is jelent Szuzukában versenyezni. Az egy dolog, hogy nem mindenki érti, mi az, hogy „egy szó”, de ezt most hagyjuk, a lényeg Fernando Alonso válasza.
A LEGROSSZABB RAJT. Lewis Hamilton csúnyán beragadt a rajtnál, és visszaesett a nyolcadik helyre. Ha esetleg nem látta a rajtot, itt egy gyors összefoglaló a Mercedes brit pilótájának indulásáról.
A LEGHIHETETLENEBB DOLGOK. Leonardo Dicaprio Oscart nyert, a Leicester City és a Cleveland Cavaliers is bajnok lett. Rosberg a következő csodatevő a listán?
A LEGSZOMORÚBB BESZÉLGETÉS. Amilyen szórakoztató a pályán kívül Fernando Alonso, olyan ideges szegény spanyol az aszfalton. Remekül példázza ezt az alábbi beszélgetés is Japánból.
– Fernando, végre eljött az idő, most nyomd, most nyomd!
– Mégis hogy? Ezekkel a gumikkal kéne olyan nagyon nyomnom? Kösz…
A LEGTÖKÉLETESEBB POÉN. Hamiltonnál csúnyán visszaütött a Snapchat-móka, és Twitteren rögtön lecsapták a nagyon magas labdát, mi nem stimmelt a rajtnál a britnél.
A LEGÚJABB ORSZÁG. Vettel olyan sokszor ordibálja a rádióban, hogy „Kék zászló!”, hogy már egy saját országot is alakítottak az interneten a németnek, ami saját zászlót is kapott. Igen, kéket.
A LEGIJESZTŐBB KÉP. Ha esetleg soha többé nem akarna aludni, akkor itt egy kép Räikkönenről, de Ricciardo mosolyával.
WTF1 on Twitter
A VERSENY LEGJOBBJA. A díjat megszavazták Vettelnek, aki ugyanis úgy teljesítette a távot, hogy csak az egyik keze volt a kormányon. Értik, mert a másikkal állandóan a lekörözötteknek integetett.
A MÁSODIK LEGBOLDOGABB PILÓTA. Lauda és a lányok legyőzhetetlenek, de a második legboldogabb garantáltan Nico Rosberg volt Japánban, aki egy óriási lépést tett a bajnoki cím felé.
A LEGFURCSÁBB FORDULAT. A Mercedes bepanaszolta Max Verstappent a Japán Nagydíj sportfelügyelő-testületénél, amely jelezte, megvizsgálja a holland pilóta Lewis Hamiltonnal szemben mutatott védekezését. Hamilton a Twitteren üzente, semmi köze az óváshoz, és a Mercedes ezt követően visszavonta a panaszát. Volt ügy, nincs ügy.
A LEGJOBB REAKCIÓ. Pedig Max Verstappent nagyon érdekelte, hogy mi lesz az ügyből, pont így reagált.
VETTEL VERSENYE EGYETLEN KÉPEN. Ehhez csak két szót tudunk hozzátenni: KÉK ZÁSZLÓ!
ÉS MÉG EGY. Az megvan, hogy a Mercedes lett a konstruktőröknél a bajnok?
Vettel nemcsak a kék zászlók tekintetében volt a legaktívabb, a leggyorsabb kört is ő futotta köszönhetően annak, hogy az utolsó etapra lágy gumikat kapott.
1. | Sebastian Vettel | német | Ferrari | 1:35.118 | átlag: 219.781 km/ó | 36. kör |
2. | Lewis Hamilton | brit | Mercedes | 1:35.152 | 0.034 mp h. | 36. |
3. | Daniel Ricciardo | ausztrál | Red Bull-TAG Heuer | 1:35.511 | 0.393 | 36. |
4. | Kimi Räikkönen | finn | Ferrari | 1:35.990 | 0.872 | 33. |
5. | Nico Rosberg | német | Mercedes | 1:36.049 | 0.931 | 31. |
6. | Max Verstappen | holland | Red Bull-TAG Heuer | 1:36.386 | 1.268 | 43. |
7. | Sergio Pérez | mexikói | Force India-Mercedes | 1:36.756 | 1.638 | 31. |
8. | Romain Grosjean | francia | Haas-Ferrari | 1:37.020 | 1.902 | 32. |
9. | Jenson Button | brit | McLaren-Honda | 1:37.177 | 2.059 | 39. |
10. | Nico Hülkenberg | német | Force India-Mercedes | 1:37.351 | 2.233 | 39. |
11. | Danyiil Kvjat | orosz | Toro Rosso-Ferrari | 1:37.597 | 2.479 | 25. |
12. | Carlos Sainz Jr. | spanyol | Toro Rosso-Ferrari | 1:37.723 | 2.605 | 41. |
13. | Esteban Gutiérrez | mexikói | Haas-Ferrari | 1:37.775 | 2.657 | 30. |
14. | Felipe Massa | brazil | Williams-Mercedes | 1:37.785 | 2.667 | 35. |
15. | Valtteri Bottas | finn | Williams-Mercedes | 1:37.844 | 2.726 | 33. |
16. | Jolyon Palmer | brit | Renault | 1:37.978 | 2.860 | 43. |
17. | Pascal Wehrlein | német | Manor-Mercedes | 1:38.000 | 2.882 | 39. |
18. | Kevin Magnussen | dán | Renault | 1:38.036 | 2.918 | 27. |
19. | Fernando Alonso | spanyol | McLaren-Honda | 1:38.208 | 3.090 | 29. |
20. | Esteban Ocon | francia | Manor-Mercedes | 1:38.380 | 3.262 | 33. |
21. | Marcus Ericsson | svéd | Sauber-Ferrari | 1:38.496 | 3.378 | 28. |
22. | Felipe Nasr | brazil | Sauber-Ferrari | 1:38.544 | 3.426 | 28. |
GYŐZELEM | DOBOGÓ | PONTSZERZÉS | PONT | ||
1. | Nico Rosberg | 9 | 12 | 16 | 313 |
2. | Lewis Hamilton | 6 | 13 | 15 | 280 |
3. | Daniel Ricciardo | 1 | 6 | 16 | 212 |
4. | Kimi Räikkönen | – | 4 | 15 | 170 |
5. | Max Verstappen | 1 | 6 | 14 | 165 |
6. | Sebastian Vettel | – | 6 | 13 | 165 |
7. | Valtteri Bottas | – | 1 | 14 | 81 |
8. | Sergio Pérez | – | 2 | 12 | 80 |
9. | Nico Hülkenberg | – | – | 11 | 54 |
10. | Felipe Massa | – | – | 10 | 43 |
11. | Fernando Alonso | – | – | 6 | 42 |
12. | Carlos Sainz Jr. | – | – | 8 | 30 |
13. | Romain Grosjean | – | – | 4 | 28 |
14. | Danyiil Kvjat | – | 1 | 5 | 25 |
15. | Jenson Button | – | – | 6 | 19 |
16. | Kevin Magnussen | – | – | 2 | 7 |
17. | Jolyon Palmer | – | – | 1 | 1 |
17. | Pascal Wehrlein | – | – | 1 | 1 |
17. | Stoffel Vandoorne | – | – | 1 | 1 |
KONSTRUKTŐRÖK | ||
1. | Mercedes | 593 – már világbajnok |
2. | Red Bull-TAG Heuer | 385 |
3. | Ferrari | 335 |
4. | Force India-Mercedes | 134 |
5. | Williams-Mercedes | 124 |
6. | McLaren-Honda | 62 |
7. | Toro Rosso-Ferrari | 47 |
8. | Haas-Ferrari | 28 |
9. | Renault | 8 |
10. | Manor-Mercedes | 1 |
