„Nem tagadom, ha a Renault megveszi a csapatot, nagyon jó lesz francia pilótának lenni francia csapatnál – mondta Grosjean. – Nagyon jó lesz, mert a csapat képes jó autót építeni. Nem tudom, mikor lesz hír az adásvételről, a franciák nem arról híresek, hogy tartják a beígért időtervet.”Grosjean. – Nagyon jó lesz, mert a csapat képes jó autót építeni. Nem tudom, mikor lesz hír az adásvételről, a franciák nem arról híresek, hogy tartják a beígért időtervet.”
Grosjean már a Magyar Nagydíjon panaszkodott arra, hogy a Lotus leállt az autó fejlesztésével, mert nem akar pénzt ölni a projektbe, ha eladja a boltot, Belgiumban pedig amiatt kritizálta a mostani vezetőséget, hogy Jolyon Palmer mindig az ő autóját kapja meg a péntek délelőtti szabadedzésen.
Maldonado a venezuelai olajvállalat, a PDVSA pénzét hozza a csapathoz, de ha a Renault megveszi az istállót, a francia Total is érkezik vele, a Renault pedig a Lotusszal ellentétben nem tartana meg két olajvállalatot, így sokak szerint a pilótának más csapathoz kellene vinnie a pénzét.
„A 2016-os szezon végéig szerződésem van, de láttunk már olyat az F1-ben, hogy ennek ellenére megváltoztak a dolgok – mondta Maldonado, aki az első szabadedzésen összetörte az autóját. – Szerintem a Renault érkezése nem feltétlenül befolyásolja a helyzetemet. Szükség van a változásra, mert rossz helyzetben van a csapat, és ebből ki kell lábalnia."