„Nem használunk fejlesztési zsetonokat a Kanadai Nagydíj előtt – mondta Arrivabene a Monacói Nagydíj után. – Ne kérdezzék, mikor használjuk őket, ennyi információt nem akarok kiadni német riválisainknak.”
A 2015-ben használható négy hajtóműből a Ferrari a Bahreini Nagydíjon vetette be a másodikat, amely ugyanolyan volt, mint amellyel az idényt elkezdte. Akkoriban arról írt az olasz szaksajtó, hogy Kanadában érkezik az erősebb motor, amely már a Mercedesé szintjén lesz. Most ezt cáfolta Arrivabene.
Az olasz szaklapok most úgy számolgatnak, hogy a Ferrari egész nyáron nem újít, az első két motorral megpróbálja teljesíteni a Kanadai, az Osztrák, a Brit és a Magyar Nagydíjat is, és csak a Belga Nagydíjon érkezik a harmadik erőforrás, amely már valóban a továbbfejlesztett verzió lesz.
Az olasz csapat célja az idei első győzelem megszerzése után az Olasz Nagydíj megnyerése, s állítólag Belgiumban próbálják ki élesben az erősebb motort, amelyet Monzában már teljes erőbedobással használnak.
Arrivabenét azzal is szembesítették a Monacói Nagydíj után, hogy Bernie Ecclestone szerint nem tesz eleget az F1-ért, inkább saját magát építi, pedig csapatfőnökként nagyobb a felelőssége.
„Nem hallottam erről, de ha akarja, már holnap elveheti a paddockba szóló belépőkártyámat – mondta Arrivabene. – Ha nem szereti a stílusomat, mit tehetnék? Ez van. Nem fogok megváltozni csak azért, mert Bernie ezt szeretné.”