A Renault F1-es projektjének vezetője pénteken elmondta, hogy a csapatok által a motorokért fizetett díj az egyik fő bevételi forrása, így azok elmaradása miatt a fejlesztésben és a gyártásban is elmaradások lehetnek. Jean-Michel Jalinier arról nem beszélt, hogy egy vagy több csapatról van szó, és nem is nevesítette a tartozókat, de az anyagi gondokkal küszködő Lotusra és Caterhamre lehetett gondolni.A Renault F1-es projektjének vezetője pénteken elmondta, hogy a csapatok által a motorokért fizetett díj az egyik fő bevételi forrása, így azok elmaradása miatt a fejlesztésben és a gyártásban is elmaradások lehetnek. Jean-Michel Jalinier arról nem beszélt, hogy egy vagy több csapatról van szó, és nem is nevesítette a tartozókat, de az anyagi gondokkal küszködő Lotusra és Caterhamre lehetett gondolni.
„Szerződésben rögzítettük, mikor mennyit kell fizetnünk a Renault-nak a motorokért, és amit a szerződésbe foglaltunk, teljes mértékben kifizettük, csúszásról az esetünkben szó sem lehet" – közölte a Lotus szóvivője Barcelonában.
„Ezek bizalmas részletek, de azt elmondhatom, hogy a Caterhamnél minden időben történt, amiben megegyeztünk, kifizettük" – mondta Cyril Abiteboul, a Caterham csapatfőnöke.
Marad a Red Bull és a Toro Rosso, amelyek esetében nehéz elképzelni, hogy anyagi gond lépjen fel – hacsak nem így akarta jelezni valamelyik istálló a Mercedesénél és a Ferrariénál gyengébb motorral való elégedetlenségét.