Wolfgang Eierflip, a lap szakírója úgy tudja, egy vállalat már meg is állapodott Sebastian Vettellel, aki a cég reklámarca lesz azok után, hogy a 2014-es autók hangját sz.rnak minősítette, és rámutatott, hogy az új négykerekűk már nem nyűgözik le annyira az embereket, mint a korábbi hangos szívómotoros kocsik.
Hiába érvelnek sokan azzal, hogy a halkabb turbómotorok jó élettani hatással vannak elődeikhez képest, a többség továbbra is az eget rengető lármára vágyik. Mivel a kipufogórendszer átalakítása a turbó miatt rendkívül költséges lenne, és legkorábban csak jövőre tudnák megoldani (egyébként nincs rá esély), a megoldást a másik oldalról kellett megtalálni, és így jött elő a hangokat felerősítő hallókészülék ötlete.
A Mercedes főnökségét hidegen hagyja az új kezdeményezés, az egyik vezető pikírten nyilatkozott az osztrák lapnak: „Minket nem zavar a motorok hangja, megszoktuk már, kifejezetten élvezzük. Talán az egyetlen, ami túlharsogja, az az állandó nyivákolás az idei F1 újdonságai miatt.”
A Mercedes ezután közleményt adott ki, hogy vállalja, diszkontáron felvásárolja a fölöslegessé váló füldugókat. A csapatnál ugyanis szívesen használnák a füldugókat, mert így nem hallanák a folyamatos károgásokat a többi csapat felől.