„Az új idény előtt egyértelmű volt, hogy ebben az évben nagyon sok múlik a motorokon, főleg az olyan pályákon, mint a bahreini.Mindenki láthatta, hogy az egyik gyártó partnerei kivételes helyzetben voltak, de sajnos nem tartoztunk közéjük – mondta Monisha Kaltenborn. – Nagyon nehéz ez a szezon, de ha mi ennyire csalódottak vagyunk, mit szóljon maga a gyártó, amely saját csapatot indít? Biztosak vagyunk benne, hogy a Ferrari mindent megtesz azért, hogy javuljon a helyzete és a mi helyzetünk."
A Ferrari és a Sauber mellett a Marussia használ még Ferrari-motorokat.
Beszédes adat, hogy a Bahrenini Nagydíjon tavaly és az idén is a legnagyobb végsebességet elérő Felipe Massa egy éve a Ferrarival 314 kilométer per órás sebességgel ment a futam alatt a célegyenes végén, míg az idén a Williams-Mercedesszel 335.7-tel. Adrian Sutil legnagyobb végsebessége 302, Esteban Gutiérrezé 300 kilométer per óra volt ugyanott, de Kimi Räikkönen szintén Ferrari-motorral 327.8-cal is száguldott.