A Pirelli korábban felvetette, hogy a hátsó gumik szélességét 380 milliméterről 400-ra növeli, az átmérőjüket pedig 660 milliméterről 690-re változtatja. A Mercedesnek nagyon tetszett az ötlet, a német szaklapok szerint azért, mert sokkal erősebb motort gyárt, mint riválisai, és minél nagyobb kerekeken tudja ezt az erőfölényt az aszfaltra átvezetni, annál nagyobb teljesítménybeli előnyre számíthat.sokkal erősebb motort gyárt, mint riválisai, és minél nagyobb kerekeken tudja ezt az erőfölényt az aszfaltra átvezetni, annál nagyobb teljesítménybeli előnyre számíthat.
Csakhogy a Pirelli bejelentette, hogy nem lesz semmiféle változás, azaz maradnak az idei méretek, részben a Ferrari vétója miatt, másrészt mert a csapatok többségénél az utolsó szakaszához érkezik a 2014-es autó tervezése, amit a kerekek átméretezése miatt teljesen újra kellett volna gondolni.