A német Auto Motor und Sport, illetve a finn Turun Sanomat értesülései szerint a Toyota nyomába lépő szerb Stefan GP istálló megvette a Dallarától a Camposnak a 2010-es Formula–1-es szezonra gyártott karosszériáját.
Ha a két lap információi igaznak bizonyulnak, akkor a Camposnak reménye sincs elindulni a világbajnokságon – az istálló egyébként is csúszik a fizetéssel a Dallarának.A Stefannak tulajdonképpen nincs szüksége a karosszériára – a Toyota TF110-ről Stefan S-01-nek átnevezett autó szinte teljesen kész van, február végén pedig tesztelik is –, viszont ezzel a húzással biztosíthatja, hogy a Campos ne legyen ott a szezon rajtján.
A Stefan esélyeit növeli, hogy a Formula–1 első számú vezetője, Bernie Ecclestone továbbra sem hisz abban, hogy a Campos és az USF1 elkészül az idény elejére, ezért azt szeretné, ha a Toyota „romjaira" épülő Stefan GP rajtengedélyt kapna.
A szerb Zoran Sztefanovics által létrehozott istálló a hónap végén Portugáliában tesztel, és teljes „fegyverzettel" elutazik Bahreinbe, az idénynyitó nagydíjra. Az autókban Nakadzsima Kazuki és Ralf Schumacher ülne, a csapat személyzetében ott van a McLarentől a 2007-es kémbotrány, illetve a tavalyi melbourne-i hazugság miatt elbocsátott Mike Coughlan, Dave Ryan duó, valamint Colin Kolles, a Midland és a Spyker egykori csapatfőnöke is.
Korábban már beszámoltunk arról, hogy a múlt héten együttműködési szerződést írt alá egymással Zoran Sztefanovics szerb üzletember és a Toyota. A két fél célja, hogy már a 2010-es Formula–1-es szezonban, Stefan GP néven bemutatkozzon a száguldó cirkuszban az „utódcsapat".
Az Autosport értesülései szerint a Dallara-Stefan üzlet nem függ össze a Campos indulásával, mert az olasz cég a szerb csapatnak csak fejlesztési munkákat végez (a már meglevő Toyota-karosszérián), míg a Camposnak kiszállítják a 2010-es karosszériát.
Mindeközben a Campos istálló elismerte: valóban anyagi nehézségeik vannak, de megállapodás előtt állnak egy befektetővel, és ott lesznek Bahreinben.