Talán a legnehezebb próba: hogy csinálja Räikkönen, Hamilton és Massa?
Nagyító alá vettük az F1 egyik, ha nem a legnehezebb kanyarkombinációját. Ez Sanghajban az első két kanyar, ezeket a versenyzők egyetlen hosszú, folyamatosan szűkülő kanyarként teljesítik, amelynél egyértelműen látszik a határ a jó és a tökéletes között. A kanyar beláthatatlan, öt részre bontva vizsgáltuk meg.

Fotó: Imago
Ez az a kanyarkombináció, amely a legnagyobbaknak is komoly megpróbáltatás

Fotó: Imago
Ez az a kanyarkombináció, amely a legnagyobbaknak is komoly megpróbáltatás
A Formula–1-es létesítmények közül a legnagyobb költséggel felépülő, 240 millió dollárt felemésztő sanghaji pálya kanyarról kanyarra történő leírását már korábban közöltük, most irány az első kanyar!





A fent leírtak alapján közlekedett Kimi Räikkönen.
És Lewis Hamilton, a tavalyi pole pozíciós? Ő egészen egyedi módon oldotta meg, a második kanyar előtt csupán leváltásokkal lassította le autóját. Az első csúcspont után nem adott gázt, hanem egyenletesen váltogatott lefelé, a két kanyar között széles, majd egyre szűkülő ívet írva le az egyre növekvő szögű kormányelfordítással.
Felipe Massa pedig előbb lassított a két kanyar között, és már a második kanyar előtt „megpiszkálta” a gázpedált, persze padlót csak a csúcspont után nyomhatott.
LEWIS HAMILTON TAVALYI KÖRE SANGHAJBAN, AMELY POLE POZÍCIÓT ÉRT
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik