Reuters
Schumacher (balra) és Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke
Reuters
Schumacher (balra) és Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke
A 38 éves német legenda arról beszélt, aktívan részt vett az új jármű fejlesztésében és az utcai teszteken is.
A Formula–1-es versenyzéstől a 2007-es idény végén visszavonuló Schumacher a kipörgésgátló, a kormánymű megépítéséhez, illetve a sebességváltó fokozatainak meghatározásához nyújtott tanácsokat a fejlesztőknek.
„Az utcai autók tesztelése egyike az új feladataimnak a Ferrarinál” – mondta sajtótájékoztatóján az olasz istálló korábbi pilótája.
„A 430-as számos versenypályán kipróbáltam már” – tette hozzá.
A Ferrari a Fiat olasz autógyár sportkocsigyártó leányvállalata. Az utcai sportautók gyártásánál felhasználja a Formula–1-ben szerzett tapasztalatokat. A 430-as Scuderia beceneve is erre utal.