Problémája van a kommunikációval? Tökéletesítené? Mutatjuk a megoldást!

Nemzeti SportNemzeti Sport
Vágólapra másolva!
2024.09.30. 07:19
Tollár Dániel (balról) és Krasznai Bence megálmodta, majd létrehozta a BD-line-t (Fotó: BD-line)
Megalakult a BD-line, Magyarország első olyan vállalata, amely a sportkommunikáció összes szegmensében segít az egyesületeknek, a szövetségeknek és az akadémiáknak. (x)

Közösségi média, újságírás, szerkesztés, videózás, fotózás, honlapkészítés, grafikai munka, kommentátor, házigazda – mindez beletartozik a nemrégiben alakult BD-line tevékenységi körébe.

A Magyarországon egyedülálló sportkommunikációs vállalatot két szakember, Krasznai Bence és Tollár Dániel álmodta meg, majd hozta létre.

„Idestova hét éve foglalkozom újságírással és sportkommunikációval – kezdi Krasznai Bence, a BD-line kommunikációs igazgatója. – Nívós hírportálon, szövetségben és akadémián egyaránt szereztem tapasztalatot, így tisztában vagyok azzal, hogy a kommunikációnak és a médiának hatalmas ereje van. Ennek ellenére csak kevés sportszervezet esetében látom azt, hogy megfelelően összefogják és kellő szakmai hozzáértéssel kezelik a kommunikációs felületeket. Persze, a komoly sportszakmai munka mellett ez nem meglepő, gyakran csak elégséges figyelem és energia jut erre a feladatra, de a mai világban ennek az az árnyoldala, hogy nehezíti a hosszú távú építkezést és a »márkaérték« kiteljesedését. Épp emiatt álmodtunk nagyot, felkerestük az ország legígéretesebb sportújságíróit és audiovizuális szakembereit, hogy egy csapatot alkotva levegyük ezt a terhet az ügyfeleink válláról, s kreativitással, pontossággal, profizmussal a lehető legszélesebb körhöz juttassuk el az általuk képviselt filozófiát, értéket és üzenetet.”

Az újságírói feladatok mellett a közösségi média a cég másik zászlóshajója. Tollár Dániel egy évtizede foglalkozik sportszervezetek közösségi oldalainak kezelésével, ő vezeti a BD-line ezen részlegét.

„Megváltozott a világ, az embereket annyi inger éri, hogy a figyelmüket sokkal jobban megragadják a rövid, látványos és kreatív tartalmak – vélekedik Tollár Dániel. – Épp ezért vált a közösségi média a leghatékonyabb kommunikációs eszközzé, általa kerülhetünk a legközelebb a célközönségünkhöz. A közösségi médiafelületeinket kezelő szakembereink értik és látják, hogy a sportban miként lehet a leghatékonyabban elérni az embereket. Persze, szükség van kiváló fotósaink és videósaink segítségére is. Összehangoljuk a munkát, így mindig gyorsan és pontosan szolgáltathatjuk az új tartalmakat a Facebookra, az Instagramra, a TikTokra vagy épp a YouTube-ra.”

A BD-line portfóliójába tartozik a magazinműsor-, a honlap- és a kiadványkészítés is.

„Természetesen nem feledkezünk meg az eseményekről, a versenyekről és a mérkőzésekről sem. Szerencsénk van, remek kommentátorokkal, házigazdákkal és moderátorokkal dolgozhatunk együtt, akik mindig nagyszerű hangulatot teremtenek” – folytatja Krasznai Bence.

Tollár Dániel a BD-line-projektről elmondta: „A sport a szívügyünk, hiszen rendkívül fontos értékekre tanítja meg az embereket. Tiszteljük, elismerjük a sportolók és a sportszervezetek munkáját, éppen ezért vagyunk rendkívül motiváltak abban, hogy szívvel-lélekkel segítsük a munkájukat.”

 

 

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik