Forbes: Roger Federeré a világ legértékesebb sportmárkája

Vágólapra másolva!
2016.10.28. 12:38
null
Roger Federer márkája volt a legértékesebb a sportolók mezőnyében (Fotó: Action Images)
Roger Federer a legértékesebb sportmárka – derül ki a Forbes Fab 40 listájából. A svájci teniszklasszis márkája éves szinten 36 millió dollár bevételt generált, amivel lepipálta a mezőnyt.

 

A 17-szeres Grand Slam-torna-győztes Federer márkájának értéke meghaladja az NBA-kiválóság LeBron James (34 millió dollár), a golfozó Phil Mickelson (28 millió dollár), a sprintlegenda Usain Bolt (25 millió dollár), de még Cristiano Ronaldo (19 millió dollár) számait is.

A múlt hónapban a 35 éves teniszező a negyedik helyre került a Forbes „legjobban kereső sportolók” 2016-os listáján, szerény 67.8 millió dollárral.

A bázeli születésű játékos kereskedelmi partnerei között megtalálható a Nike, a Wilson, a Rolex, a Mercedes-Benz, a Credit Suisse és a Moët & Chandon is.

A sérülése után lábadozó Federer
2017-ben tér vissza a teniszpályákra.

Ami a többi kategóriát illeti, a sportesemények közül a Super Bowl (630 millió), a csapatoknál a New York Yankees (660 millió), a vállalatoknál pedig a Nike (27 millió) vitte a prímet.

Legfrissebb hírek

Dibusz helyett Tóth Balázs véd – így kezd a magyar válogatott Portugália ellen

Foci vb 2026
7 órája

Jön Cristiano Ronaldo 11. meccse magyar csapat ellen – 9 győzelem és 8 gól a mérlege

Magyar válogatott
15 órája

A szurkolók négyötöde portugál győzelmet vár a magyar válogatott ellen

Magyar válogatott - élő
15 órája

Gyermeki mosoly – Borbola Bence jegyzete

Magyar válogatott
2025.09.08. 23:01

Szoboszlai: Nagyon várom a példaképem, Ronaldo elleni mérkőzést!

Magyar válogatott
2025.09.08. 13:09

Usain Bolt is ott van az atlétikai Világdöntő arcai között

Atlétika
2025.09.08. 09:46

Cristiano Ronaldo gólkirállyá válhat a magyarok ellen

Magyar válogatott
2025.09.07. 11:36

Ronaldo és Joao Félix is duplázott, Portugália könnyedén nyert Örményországban

Foci vb 2026
2025.09.06. 17:53
Ezek is érdekelhetik