A Lada 2009-ben jelent meg először a WTCC-ben, majd 2013-ban csatlakozott a sorozathoz teljes értékű csapatként. Az orosz istálló autói négy futamot nyertek meg a túraautó-vb-n, amelyen idén szerepelnek utoljára. Ezt Alekszandr Bregyihin, a Lada anyavállalatának, az AvtoVAZ-nak a marketingigazgatója jelentette be. Az indoklás szerint a WTCC-s szerepvállalásuk elérte a célját, ami gyakorlatilag a márka reklámozása volt.
A Lada nem vonul ki teljesen az autósportból, a WTCC után az orosz túraautó-bajnokságra (RCRS) és a ralira fordítja figyelmét.
Az orosz istálló WTCC-s pilótáinak (Gabriele Tarquini, Hugo Valente, Nicky Catsburg) mindenesetre új csapat után kell nézniük.
A Lada mellett az idény végén a Citroën is távozik a WTCC-ből, amelynek 2017-es szezonjában így két gyári csapat, a Honda és a Volvo lesz jelen állás szerint.
A Lada nem vonul ki teljesen az autósportból, a WTCC után az orosz túraautó-bajnokságra (RCRS) és a ralira fordítja figyelmét.
Az orosz istálló WTCC-s pilótáinak (Gabriele Tarquini, Hugo Valente, Nicky Catsburg) mindenesetre új csapat után kell nézniük.
A Lada mellett az idény végén a Citroën is távozik a WTCC-ből, amelynek 2017-es szezonjában így két gyári csapat, a Honda és a Volvo lesz jelen állás szerint.