Két csapattársa, a világbajnok Rob Huff, valamint a korábbi Formula–1-es pilóta, Tiago Monteiro cukkolta is, hogy sápadtnak tűnik, úgyhogy szívesen átvennék tőle a lehetőséget. Persze, esze ágában sem volt átadni, hiszen bár egy csapatot alkot a fent említett fiúkkal és mindannyian a Honda-alakulat sikeréért dolgoznak, azért mindenkinek a saját feladata, a saját tapasztalatszerzése a fontos. A 28 tagú istálló teljesítményért felelős mérnöke pedig úgy döntött: ezen a két napon Michelisz gyakorol. És mivel ezt az ő felelőssége eldönteni, senkinek eszébe sem jutott vitatkozni vele.
Más kérdés, hogy az eredetileg tervezett programhoz csak félig-meddig tudták tartani magukat, ugyanis csütörtök délelőtt az eső esett Vallelungában, azután kis időre kisütött a nap, majd esett egy kis jég (épp csak annyi, hogy el kelljen gondolkodni a szöges gumikon), majd megint napsütés következett.
Ez némiképp korlátozta a lehetőségeket.
„Nem az a baj, hogy nem szeretem az esőt, hanem hogy van egy előre meghatározott programunk, amelyen végig akartunk menni, és esőben ez lehetetlen. Így jobb híján az állórajtokat gyakoroltuk vizes pályán” – mondta a tesztnapot a 6. helyen záró Michelisz, aki 2.6 másodperccel kapott ki a világbajnok José María Lópeztől, és három Citroën mellett mindkét Volvo megelőzte.
Még egy érdekes híre volt az elmúlt két napnak: a túraautó-világbajnokság szervezői bejelentették a 2016-os kiírás mezőnyét, amelynek magyar szempontból a legnagyobb érdekessége, hogy a Zengő Motorsport két autóval nevezett a szezonra. A pilótafelállást még mindig homály fedi, ám a jelöltek – ahogy arról már korábban beszámoltunk – továbbra is a csapat juniorprogramjának résztvevői, vagyis Nagy Dániel, ifj. Ficza Ferenc és ifj. Tóth Norbert.