A főszervező, korábban maga is F1-es csapatotindító Enzo Coloni azt nem árulta el, melyik F1-es csapat autóját próbálhatja ki a bajnok, de azt bejelentette, hogy az autókat tovább fejlesztik, gyorsabbá válnak, míg a csapatok költségei csökkenni fognak, egy szezont 400 ezer euróból ki lehet majd hozni.
A csapatok és pilótáik számára hozzáférhetővé válik a Coloni központi szimulátora, a pilóták abban gyakorolhatnak a versenyek között. A hét állomásból álló jövő évi versenynaptár második helyén a Hungaroring szerepel, de mivel a WTCC betétfutama lesz az AutoGP, pontos dátumok még nincsenek.
Az AutoGP az elmúlt években kikerült az F1 felé vezető szamárlétra fokai közül, de a főszervező azt reméli, az újításoknak köszönhetően újra célba veszik a szériát olyan fiatalok, akiknek reális esélyük van az F1-be kerülni.
Kiss Pál Tamás jövőjéről még nem született döntés, GT-ben és túraautóban gondolkozik, de az is lehet, hogy a változtatások hatására még egy évet eltölt az AutoGP-ben, amelyben nevet szerzett magának és nagy tiszteletnek örvend.