„Esőben versenyeztünk, a végsebesség ilyen körülmények között nem számít annyira, mint szárazon, de úgy tűnik, lassabb az autó, mint tavaly – mondta Tarquini, akit egy éve szerződtetett a világbajnokságba tavaly beszálló, az idén három autóval, köztük Michelisz Norbert félgyári Civicjével szereplő gyár. – Sejtettük, hogy gondok lesznek a sebességgel, de ez súlyosabb a vártnál, mindenképpen javulnunk kell. Sajnos még nem tudjuk, mi okozza, hiszen az adatok szerint jobb a motor, mégis alacsonyabb a végsebesség.”
Tarquini a száraz pályás időmérőn 1.4 másodperccel maradt el a Chevrolet-val pole pozíciós Yvan Muller időeredményétől. A második versenyen az esőben remek versenyzéssel lett harmadik, de az egyetlen igazi gyári istálló tagjaként ennél többet vár.
„Ha nem javulunk gyorsan, Marokkóban és a Salzburgringen, ahol a leginkább számít a végsebesség, nagyon sokat fogunk szenvedni. Persze nagyon is számítok arra, hogy javuljunk, nem véletlenül van tesztautónk, minden feltétel adott a fejlődéshez” – mondta Tarquini.