Ahogyan a szervezők ígérték, tényleg sikerült meglepetést okozniuk a Japánból Tökölre varázsolt pályával, amely a sokat látott magyar drift mezőnyt is próbára tette. A Hell Racing Team pilótája a teljes pénteki edzésnapot arra szánta, hogy megismerkedjen a – könnyűnek épp nem mondható – ismeretlen pályával: „Elég nehéz pálya volt, mivel tört ívet kellett leírni, amit elég sokára sikerült összeraknom. Gyakorlatilag pénteken szinte egyszer sem sikerült..."
Puci csupán azzal vigasztalhatta magát, hogy a mindenki számára teljesen új nyomvonal a többieken éppúgy kifogni látszott, mint rajta. Szombaton aztán végre megtört a jég: „Szombaton korán kimentem a pályára és az előző nap kudarcai után megint a kvalifikációs pályával kezdtem az edzést. Egy újabb egész napnyi „szenvedés" után az edzés vége felé, pont amikor az egyik volt pályabíró ült mellettem, sikerült összeraknom a pályát agyban is és a kocsival is, onnantól kezdve már jobban átláttam mindent."
Varga Tamás azzal magyarázza a selejtezőn elért jó szereplését, hogy ő volt a pilóták között az első, akinek sikerült „megfejtenie" a japán pálya titkát: „Másodikként sikerült kvalifikálnom magam, egyedül Szabó Szilárd tudott megelőzni. Egyetlen ponttal maradtam le az első helyről, ráadásul gyorsabb voltam Szilárdnál, de mivel belekorrigáltam – ami pontlevonást eredményezett – így a második lettem a végén. Így is közel száz ponttal jutottam be." – mondta el Varga Tamás.
A tsuiso csaták során a Hell Energy drifterét Lucky Boy-jal sorsolták össze. Az első párviadalon Puci sokkal gyorsabbnak bizonyult ellenfelénél és 7:3-ra nyerte a csatát, mikor azonban Lucky Boy ment elől, Varga Tamás elkövetett egy apróbb hibát, így visszahívás történt. Az újabb csatában megismétlődött az előző forgatókönyv, azonban amikor ismét Lucky Boy ment elől, a második fordulónál azonban a közönség-kedvenc pilóta elveszítette higgadtságát: „Nagyon bizonyítani akartam, igazolni akartam, hogy sokkal gyorsabb vagyok. Épp ezért amennyire lehetett, közel próbáltam autózni hozzá. Ez annyira jól sikerült, hogy a kitekert kormányommal, a kitekert kerekemmel sajnos nekimentem az ajtajának. Abban a pillanatban, ahogyan hozzáértem, ledobott a pályáról az autója és így – mivel elhagytam a pályát – értelemszerűen nulla pontot kaptam, és kiestem."
A kiváló drift versenyzőt nem vigasztalta az sem, hogy – a bírák és nézők egyértelmű visszajelezései alapján – akár döntő csatának is beillett volna a heroikus, Lucky Boy ellen vívott küzdelem, amibe beleadott apait-anyait. „Sokkal boldogabb lettem volna, ha ezt a csatát a TOP 4-re vagy a döntőre tartogatom, de sajnos, ahogy nőtt az adrenalin szint, az idegeim felmondták a szolgálatot és nem tudtam koncentráltan, fegyelmezetten versenyezni!"
Varga Tamás egyetlen vigasza, hogy fő riválisa, a bajnokságot vezető Tóth Géza szintén ugyanakkor esett ki mint ő, így nem sikerült annyi pontot szereznie ezen a futamon, hogy behozhatatlan előnyre tegyen szert. Az izgalmas harmadik verseny után tehát a drift élmezőny még inkább szorossá vált, hiszen a 2–5. helyezett versenyzők között csupán pár pont a különbség.
1. Tóth Géza | 68 pont |
2. Varga Tamás Puci | 49 pont |
3. Nagy Gergely | 45 pont |
4. Szekeres Ferenc | 44 pont |
5. Zahuczki Zsolt | 42 pont |
6. Nagy Ádám | 40 pont |
7. Lakatos Zoltán | 34 pont |
8. Grózinger Zsolt | 33 pont |
9. Roman Kolesar | 30 pont |
10. Galacs Gábor | 24 pont |