Balázs számos sorozatban megfordult már, a magyar és csehországi futamok mellett szerepelt a nemzetközi King of Europe valamint az angol JDM egy-egy versenyén is. A tavalyi szezonban a szlovák drift bajnokság állandó résztvevője volt, amit meg is nyert összesítésben a hazai fanok számára szintén jól ismert Roman Kolesar és Norbert Kovacik előtt. E36 M3 versenyautóját idén lecserélte egy Nissan Skyline R34-re, és hamarosan Magyarország kedvenc Drift bajnokságán fog vele szerencsét próbálni.
Az eredetileg RB26DETT motorral szerelt autót a cél érdekében Tomei féle RB28DET-re cserélték melynek teljesítményét jelenleg 550 lóerőre és 500 Nm-re becsülik. Az igen ritka, ugyanakkor nagyon drága Nismo N1 versenyblokkban természetesen kovácsoltvas hajtókarok és dugattyúk figyelnek és a megnövelt lökettérfogat, valamint a kiegyensúlyozott főtengely akár nagyobb teljesítményre is képes lenne. A cél azonban a megbízhatóság volt, így nagy hangsúly fektettek az autó építése során és végeredményében egy részletekig kidolgozott tökéletes remekmű született.
Az impozáns kinézet miatt egy bodykit is rákerült a kasztnira, így ha a drift miatt olykor odaérne valahova, akkor sincs baj, hisz minden elem csereszavatos ezáltal. Az autó gurulásáról a Volk Racing alufelnik, míg annak megállításáról a 6 dugattyús GReddy féknyergek gondoskodnak. Karbon ülések, tűzvédelmi rendszer és még felsorolni is nehéz egyéb kütyükkel van tele a versenyautó.
A legegyszerűbb tehát ezek meg"vizsla"tására, a Drift GP Hungary által kiírt idei első Pro ligás drift verseny! Annyit ígérhetünk, hogy Balázs biztosan tövig nyomja majd a gázt, így nem kicsit várjuk már április 17-ét, ahol először debütál drift közben ez a szédületes csodaparipa.