A fánkjaival világhírre törő amerikai cég, a Dunkin’ Donuts 2014 júniusában kötött megállapodást a Poollal, melynek értelmében a cég egy nagyobb összegért cserébe reklámozhat a klubbal.
Korábban a játékosokat használta fel a cég az angliai kampányához, Rickie Lambert és Lucas Leiva is pózolt már a Dunkin’ kedvéért.
Most azonban messzire ment az 1950-ben, Massachusettsben alapított cég, ugyanis a klub logóját használta fel, ráadásul nem is akárhogy.
A Dunkin' Donuts fogta a „vörösök” címerét, és a Hillsborough-tragédiára emlékező lángokat kávéra, a Liverpool-feliratot a saját címerükre, a „You'll never walk alone” szöveget pedig az „America runs on Dunkin’” felirat váltotta.
A kép megjelenése után a Twitteren azonnal letámadták a felháborodott Pool-fanatikusok a céget, amely néhány száz tweet után hivatalos bocsánatkérést intézett ügyfeleihez.
„Elnézést kérünk mindenkitől, akit megbántottunk a speciális Liverpool-címerünkkel, nem ez volt a célunk. A kampányt azonnali hatállyal leállítottuk, a képet pedig töröltük a közösségi oldalról" – írta ki a fánkos cég.
A nap tanulsága: ha egy több mint százhúsz éves klub címeréből fánkot csinálsz, az ritkán sül el jól…