A Nielsen cég adatai szerint a három nap során összesen több mint 55 millió ember kapcsolt az eseményre a különböző csatornákon. Az egyetemi játékosok kiválasztását az ABC, az ESPN, az NFL Network és az ESPN Deportes sugározta, illetve több digitális csatornán is lehetett követni.
Az átlagos nézettség is mindennap rekordot döntött. A csütörtöki első fordulót átlagban 15.6 millióan nézték, ami 37 százaléknál is nagyobb javulás a tavalyi adatokhoz képest. A pénteki második és harmadik körös választásokat 8.2, a szombati záró napot pedig 4.2 millió rajongó követte átlagosan. Az előbbi 40, utóbbi pedig több mint 32 százalékkal több a tavalyinál.
Az NFL azt is közölte, hogy a weboldalán a drafttal párhuzamosan sugárzott élő jótékonysági kampánycsatornát naponta átlagosan 5,4 millióan nézték. Az ezen keresztül érkező felajánlásokkal az „NFL-család” több mint 100 millió dollárt gyűjtött a vírus elleni harchoz.
Az idei draft rendhagyó volt, mivel a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások miatt online zajlott az esemény, minden érintett a saját lakásából jelentkezett be és követte a történéseket.