Várkonyi Zsolt Kutatások szerint hazánkban ma négymillió ember soha nem sportol. A Decathlon Magyarország ezért programot hozott létre, ami a rendszeres testmozgást hivatott népszerűsíteni. Hogy pontosan mi is ez a program, arról sajtóeseményen tájékoztatták az érdeklődőket.Várkonyi Zsolt Kutatások szerint hazánkban ma négymillió ember soha nem sportol. A Decathlon Magyarország ezért programot hozott létre, ami a rendszeres testmozgást hivatott népszerűsíteni. Hogy pontosan mi is ez a program, arról sajtóeseményen tájékoztatták az érdeklődőket.
Az esemény résztvevőit Pósfai Gábor, a Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója köszöntötte. Mint elmondta, kimutatások szerint ma Magyarországon rendkívül kevesen töltik sportolással a szabadidejüket.
„Piacvezető sportszerkereskedő cégként társadalmi felelősségünk, hogy ezen változtassunk. Másrészt jól felfogott üzleti érdekünk is, hogy növeljük a sportolók táborát. Hasznos feladatot végzünk, közösséget építünk, miközben üzletileg is jót teszünk” - fogalmazott Pósfai Gábor, majd lerántotta a leplet a Decathlon új kezdeményezéséről, ami nem más, mint a sportoljma.hu weboldal.
A portál a mozogni vágyó embereket kívánja összehozni. Az oldalon sportközösségek találkozhatnak, méghozzá lakóhelytől függetlenül. A felületre bárki ingyenesen regisztrálhat, alapíthat saját sportközösséget vagy csatlakozhat a már meglévőkhöz. Az oldalon több mint 50 sportág közül válogathatunk, böngészhetünk az események között dátum és lakóhely szerint.
„Úgy gondolom, hogy ilyen összefogó, egységes felület ma nem létezik” - jelentette ki a Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója.
Hogy mitől lesz még vonzóbb a sportoljma.hu program? A Decathlon anyagilag is jutalmazza a legaktívabb sportközösségek vezetőit, a közösségek tagjaival pedig olyan rendkívüli információkat is megosztanak az áruház termékeivel kapcsolatban, melyekkel máshol nem találkozhatnak.
„Reméljük, hogy a program segítségével hosszú távon egyre többen fognak sportolni hazánkban” - fejezte be gondolatmenetét Pósfai Gábor.
A Decathlon kezdeményezésének részeként a sportközösségekhez hírességek is csatlakoznak. Az első három hónapban Hajós András, Ábel Anita és Gianni Annoni társaságában lehet kipróbálni egy-egy sportágat. A sajtótájékoztatón mindhárom híresség részt vett, és meséltek a sporthoz fűződő viszonyukról.
Ábel Anita a futás és a jóga szerelmese, kislánya pedig a magyar karateutánpótlást erősíti a Honvéd szakosztályának versenyzőjeként. Gianni Annoni az AC Milan ifjúsági csapatában focizott 16 éves koráig, majd sérülések vetettek véget labdarúgópályafutásának, de a kapuba hét lábműtét után is szívesen beállna. Hajós András szívesen pattan biciklire a belvárosban is. Mint megjegyezte, ha nem mozogna rendszeresen, már „kattant” lenne. A zenész 19 éves lánya az UTE röplabdacsapatának tagja.
Pósfai Gábor szerint pluszmotivációt jelent a sportolni vágyóknak, hogy ismert és elismert emberek társaságában mozoghatnak. Ez még nem minden, a Decathlon Magyarország ugyanis minden sportesemény után ezer forintot ajánl fel a hazai szabadidősport javára. Hogy pontosan mire fordítják a pénzösszeget, azt a sportoljma.hu oldal közössége döntheti el. Több ezer esemény esetén ez az összeg milliós összegre is rúghat.
„Ezzel is egészségesebb országhoz szeretnénk hozzájárulni ”- mondta zárásként Pósfai Gábor.