Az ötkarikás játékok világszintű partnere, a Procter&Gamble tavaly októberben ismét útjára indította 175 éves fennállásának legnagyobb kampányát, a „Köszi Anyu!” programot, mellyel köszönetet szeretne mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért. A P&G a 2014. évi szocsi téli olimpiai játékokat egy különleges szemszögből figyeli – amikor egy sportolóra tekint, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látja, amelyen édesanyja kísérte őt végig.
A P&G magyarországi „Köszi Anyu!” kampányához Szabó Milán Gábor sífutó olimpikon csatlakozott, aki vállalta, hogy megosztja lenyűgöző édesanyja történetét az egész világgal. A vállalat idén Marianna és Milán történetén keresztül szeretné felhívni a figyelmet az anyákra, gondoskodásukra és erőfeszítéseikre – a támogatásra, amely nélkül a sikerről mindannyian csak álmodhatnánk.
A 2014. évi szocsi téli olimpiai játékok ideje (február 7-23.) alatt a Műjégpályán megtekinthető fotókiállítás Szabó Marianna és Szabó Milán Gábor sífutó olimpikon különleges anya-fiú viszonyát mutatja be. Edző, barát és anya – Szabóné Prisztás Marianna mindez egy személyben Milán számára. Milán álmai most elérhető közelségbe kerültek, Marianna pedig jobban izgul, mintha ő állna a rajtvonalra.„Milán amellett, hogy nagyszerű sportoló, derűs és vidám természet, akárcsak Mariann. Nagyon könnyű volt velük dolgozni, jó hangulatban telt a nap, ahogy az a kiállításról készült werkfilmben is látszik.” – mondta Trunkó Bálint fotós.
„Köszi Anyu” program – Szocsiban is
A P&G Szabó Milán édesanyján kívül több mint 20 ország olimpikonjainak édesanyját utaztatja ki a szocsi téli olimpiai játékokra, akiknek másképp nem nyílt volna lehetőségük a helyszínen támogatni gyermeküket. Az Olimpiai Park területén található Anya Rezidencia az Olimpia alatt az otthon kényelmével várja az édesanyákat és a sportolók családját, barátságos környezetet biztosítva a kikapcsolódásra, a versenyek közös megnézésére és a tapasztalatok megosztására. Emellett az Anya Rezidencián a Pantene®, a Max Factor® és a Gillette® több mint ezer kényeztető szépségápolási szolgáltatással fogadja az édesanyákat, míg a Pampers® a kisgyermekes családokra is gondol.
„Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel!”
A számos díjjal kitűntetett „Best Job” és „Kids” kisfilmek mintájára a P&G „Köszi Anyu!” kampánya keretében 2014. január elején bemutatta a legújabb, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” című reklámfilmjét, melyet mára már 26 millióan láttak.