Két lehetőség közül választhattak a drukkerek, az egyiket New York város címere, a másikat a régi metrózsetonok ihlették, mindkettőt Rafael Esquer tervezte.
A győztes végül a kerek címer lett, amelyet a régi metrózseton ihlettett. 1953-ban vezették be, és 50 éven át használták. A címerben a betűk tipográfiájában megjelenik New York öt városrésze, ezzel is jelezve, hogy a klubnak az egész város az otthona. A kör még az egység, a teljesség és a végtelenség szimbóluma. A tervező szerint ez a modern címer világosan mutatja, hogy New York a világ vezető városa.
Több mint 100000-en vették a fáradságot, hogy szavazzanak, és a többségük a képen is látható, kerek címert választotta. A reklámhenger tehát beindulhatott, és a 2015-ös indulásig alaposan megszórhatják – immár címeres – ajándéktárgyakkal a városlakókat, hogy aztán legyenek elegen a lelátókon is.