Persze a megállapodás nem csak a hivatalos mezekre, de a tréningruhákra és minden egyéb szurkolói relikviára, ajándéktárgyra értendő.
A Puma ezzel a lépéssel egyértelműen jelezte, hogy szeretné megerősíteni pozícióját a nemzetközi futball iparágában, mint a harmadik legerősebb mezszállító márka. A cég többek között a tavalyi BL-döntős Dortmund és az olasz válogatott mezét is gyártja, egyéni szponzoráltjai között Sergio Agüero, Yaya Touré, Cesc Fabregas, Mario Balotelli, Olivier Giroud és Radamel Falcao szerepel.
A klub és a cég megállapodása azért nem derült égből villámcsapásként érte a szurkolókat, hiszen pár hónappal ezelőtt már szivárogtak ki információk és képek a lehetséges üzletről.
Ivan Gazidisz, az Arsenal vezérigazgatója a bejelentéskor elárulta: „a mai egy igazán különleges nap az Arsenal életében. Az üzletből befolyó pénzösszeg akár már a nyáron felhasználásra kerülhet.”
Gazidisz az új mezgyártó üdvözlése mellett továbbá azt is megerősítette, hogy a klub meg fogja hosszabbítani a francia menedzser, Arsene Wenger 2014 júniusában lejáró szerződését. Bővebbet nem árult el, mindössze annyit, hogy a hivatalos bejelentés a megfelelő időben fog megtörténni.