José Mourinho hétfőn újra aláírt a Chelsea-hez, így másodszor ülhet le a kispadra a Stamford Bridge-en. A szerződést tulajdonképpen már napok (hetek?) óta mindenki tényként kezelte, így a Metro napilap londoni kiadásának szerkesztői nem féltek, hogy bakot lőnek az O2 mobilszolgáltató parádés hirdetésével.
A lapban megjelent egész oldalas reklámban, valamint a metrókijáratoknál elhelyezett óriásplakátokon ez olvasható: „Cserélgesd a telefonokat, ahogy a Chelsea cserélgeti a menedzsereit". Mindez attól a cégtől, amelyik 12 éven át volt a városi rivális, de időközben eredményességben a „kékek" mögé szoruló Arsenal mezszponzora.
Úgy látszik, az angol kreatívok nem félnek a gazdag klubok és futballisták retorziójától: a Chelsea edzőpolitikáját kicikiző reklám egy nappal azt követően jelent meg, hogy egy utazási iroda a Maracanában játszott brazil–angol meccsen Wayne Rooney elvágyódásán élcelődött és gyártott belőle reklámot.