Négy, kevés sikert, de sok-sok pénzt hozó szezon után a Real Madrid leváltja a mezszponzorát: a Bwin internetes fogadóiroda helyett 2013 júliusától a dubai székhelyű Fly Emirates emblémája kerül a hófehér (és a színes váltó) mezekre.
És a spanyol Todo Sobre Camisetas jóvoltából már itt is van az első kép a „királyi klub" 2013–2014-es idényben viselendő első számú trikójáról. Az alapszín marad a fehér (a piszkosszürke árnyalatot betudjuk a kép kémfotó mivoltának), de a sötétkék csíkozás mellett némi narancssárga is feltűnik az ujjak végén és a dressz oldalán.
Az Ecodiario című spanyol gazdasági lap információi szerint a közel-keleti légitársaság öt évig szezononként 22 millió eurót utal a madridi klub számlájára, plusz még bizonyos eredményfüggő apró is befigyelhet, így az arabokból a szerződés időtartama alatt 115 millió eurót facsarhatnak ki Florentino Pérezék.
A Real ezzel a Manchester United (33 millió euró évente az AOL biztosítótól) és a Barcelona (évi 30 millió euró a Qatar Airwaystől) után a harmadik legjobban jövedelmező szponzorációs szerződéssel büszkélkedhet.