Az UNICEF emblémája mellé a jövőben egy másik, katari nonprofit szervezet logója is felkerül a Barcelona mezére.
Hírügynökségi jelentések szerint egy nonprofit katari alapítvány idényenként 30 millió eurót, öt év alatt összesen 150 milliót fizet azért, hogy logója a következő szezontól felkerüljön a Barcelona labdarúgócsapatának mezére az UNICEF emblémája mellé.
A 111 éves Barcelona történetében ez az első eset, hogy pénzt kap mezreklámért, ugyanis az ENSZ Gyermekalapja – amelynek logója 2006 óta díszeleg a mezen – nem fizet ezért.
A Barcelona a hírek szerint keresi annak a lehetőségét, hogy a két reklámot „összekombinálja", ám ha ez nem sikerül, akkor az UNICEF felirata lesz az uralkodó.
A 111 éves Barcelona történetében ez az első eset, hogy pénzt kap mezreklámért, ugyanis az ENSZ Gyermekalapja – amelynek logója 2006 óta díszeleg a mezen – nem fizet ezért.
A Barcelona a hírek szerint keresi annak a lehetőségét, hogy a két reklámot „összekombinálja", ám ha ez nem sikerül, akkor az UNICEF felirata lesz az uralkodó.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







