Fotó: Reuters
Loeb száguldott, repült - és vezet
Fotó: Reuters
Loeb száguldott, repült - és vezet
Ez egyrészt hátrányt jelent, másrészt viszont majd' egy perccel vezetni (ennyi az előnye Loebnek a harmadik helyen tanyázó Petter Solberggel szemben) eléggé megnyugtató. Pedig délelőtt még egészen másképp festett a verseny képe.
A fordos Jari-Matti Latvala sorra nyerte a gyorsaságikat, mígnem a negyedik szakaszon defektet kapott – no meg tíz másodpercet Loebtől. Aztán a nap végi ráadásként még eltört a felfüggesztése (csapattársa, Mikko Hirvonen ugyanezzel a problémával küszködött), mert beleesett egy mély gödörbe, amely az itinerben még nem szerepelt.
Nyilván az előző körben fordított ki valaki a helyéről egy nagyobb követ, attól keletkezett a lyuk. Hátravolt még egy szuperspeciális, amelyen tetőzött a Ford-dráma: Latvala a hatodik, Hirvonen a hetedik helyre esett vissza.
Ami a harmadik dobogós pozícióban tanyázó Petter Solberget illeti, ő egyelőre nem tökéletesen elégedett a most bemutatott Subaru Impreza WRC beállításaival, bár könnyebben szerzett vele jó pozíciót, mint az idény eddigi részében bármikor.
AKROPOLISZ-RALI, A VB 7. FUTAMA
EREDMÉNY Abszolút sorrend 6 gyorsasági szakasz után: 1. Sebastien Loeb, Daniel Elena (francia, Citroen C4 WRC) 1:21:34.8, 2. Sordo, Marti (spanyol, Citroen C4 WRC) 15.7 másodperc hátrány, 3. P. Solberg, Mills (norvég, brit, Subaru Impreza WRC) 59.1 mp h. |