WTCR: a Hyundai bekeményített, Micheliszék nem indulnak
Rendezés:
Mity2020. 09. 26. 19:35
Jó döntés, de én egy kicsit másképp tettem volna. Felállok a rajtrácsra, majd ott maradtam volna mindegyik autóval. Pilóták kiszálnak, elmennek sörözni. Akkor hogyan folytatódott volna a verseny?
meheszoltan59032020. 09. 25. 10:35
Ennek a sportágnak az elnevezése ugye "autóversenyzés". Az én értelmezésem szerint az autókat versenyeztetik, nem pedig megszüntetik - emberi beavatkozással - a sport szellemét, "egyenlő esélyek, egyenlő feltételek".
Imre212020. 09. 24. 22:47
medvemedve
+1
én is a Citroen esetet akartam írni. Még jó hogy Magyarországon folyik a korupció, máshol nem... (ja azt Lobbinak hívják)
Zsiboras2020. 09. 24. 17:39
Amíg ez f***kalap francia vezeti az egészet, nem is lesz változás.
Okposo2020. 09. 24. 17:25
Jól teszik, sőt ne is induljanak máshol sem, legalább kímélik a környezetet:)) Mondjuk ez az egész bajnokság nem sok vizet zavar globálisan nézettséget tekintve:)
NancsiBacsi2020. 09. 24. 14:21
@ftoti: Szerintem egy versenysorozatot szánalmassá tesz a kiegyenlítés, de ha már azt mondják, hogy ez a WTCR-ben kell - különben a kutya se építene oda autót -, akkor a minimum volna az, hogy a kiegyensúlyozó formula legyen nyilvános és legalább egy évre kőbe vésett. Ez, hogy versenyhétvége előtt pár nappal mondják meg hogy te ennyi kiló pluszsúly, te ennyi mm ültetés, te meg ennyi teljesítmény mínusz ez a korrupció melegágya, mivel teljesen tök világos hogy a Hyundai nem tudja kinek kell fizetni, más csapatok meg tudják. Innen kezdve meg a WTCR pont annyira lesz sportértékű, mint egy országgyűlési közvetítés.
ftoti2020. 09. 24. 13:38
Alapvetően nem tartom rossz dolognak az erőviszonyok ilyesfajta kiegyenlítését, de ehhez tudni kéne, hogy mit tud az autó mindenféle korlátozás és büntetés nélkül. Nem tudom, hogy előfordult-e már, hogy már az első futam előtt visszafognak egy csapatot, emlékeim szerint legalább két versenyhétvége lement mindig, amikor a súlyozást elkezdték (bár lehet, hogy tévedek).
Egyetértek a Hyundai döntésével, de nagyon sajnálom a versenyzőit, hogy pont ezen a pályán nem versenyezhetnek, Micheliszt pedig azért is, mert így igen csekély esélyei maradnak a címvédésre - bár az egyenlőtlen bánásmód miatt eleve kevesebb volt.
Andreyb2020. 09. 24. 13:30
Miért nem csinálnak fordított rajtrácsot a második versenyre?
Jó döntés, de én egy kicsit másképp tettem volna. Felállok a rajtrácsra, majd ott maradtam volna mindegyik autóval. Pilóták kiszálnak, elmennek sörözni. Akkor hogyan folytatódott volna a verseny?
Ennek a sportágnak az elnevezése ugye "autóversenyzés". Az én értelmezésem szerint az autókat versenyeztetik, nem pedig megszüntetik - emberi beavatkozással - a sport szellemét, "egyenlő esélyek, egyenlő feltételek".
medvemedve +1 én is a Citroen esetet akartam írni. Még jó hogy Magyarországon folyik a korupció, máshol nem... (ja azt Lobbinak hívják)
Amíg ez f***kalap francia vezeti az egészet, nem is lesz változás.
Jól teszik, sőt ne is induljanak máshol sem, legalább kímélik a környezetet:)) Mondjuk ez az egész bajnokság nem sok vizet zavar globálisan nézettséget tekintve:)
@ftoti: Szerintem egy versenysorozatot szánalmassá tesz a kiegyenlítés, de ha már azt mondják, hogy ez a WTCR-ben kell - különben a kutya se építene oda autót -, akkor a minimum volna az, hogy a kiegyensúlyozó formula legyen nyilvános és legalább egy évre kőbe vésett. Ez, hogy versenyhétvége előtt pár nappal mondják meg hogy te ennyi kiló pluszsúly, te ennyi mm ültetés, te meg ennyi teljesítmény mínusz ez a korrupció melegágya, mivel teljesen tök világos hogy a Hyundai nem tudja kinek kell fizetni, más csapatok meg tudják. Innen kezdve meg a WTCR pont annyira lesz sportértékű, mint egy országgyűlési közvetítés.
Alapvetően nem tartom rossz dolognak az erőviszonyok ilyesfajta kiegyenlítését, de ehhez tudni kéne, hogy mit tud az autó mindenféle korlátozás és büntetés nélkül. Nem tudom, hogy előfordult-e már, hogy már az első futam előtt visszafognak egy csapatot, emlékeim szerint legalább két versenyhétvége lement mindig, amikor a súlyozást elkezdték (bár lehet, hogy tévedek). Egyetértek a Hyundai döntésével, de nagyon sajnálom a versenyzőit, hogy pont ezen a pályán nem versenyezhetnek, Micheliszt pedig azért is, mert így igen csekély esélyei maradnak a címvédésre - bár az egyenlőtlen bánásmód miatt eleve kevesebb volt.
Miért nem csinálnak fordított rajtrácsot a második versenyre?