Két Aprilia-csapat is csábítja

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2006.08.17. 01:21
Címkék
Talmácsi Gábor a hazai futamának számító Cseh Nagydíjra készül. A 125 köbcentis kategória tavalyi bronzérmese kipihente magát a több mint egy hónapos nyári szünet során, úgyhogy most ki van éhezve a motorozásra. A hét végén azonban nemcsak versenyez, hanem tovább folynak a tárgyalások a jövőjéről is. A magyar iránt két Aprilia-csapat is érdeklődik.
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra
Talmácsi Gábor a nyári szünet után ki van éhezve a motorozásra

– Elképzelhető, hogy már a hét végén eldől, hol folytatja a pályafutását?
– Nem látok rá túl sok esélyt, hiszen már javában folynak a tárgyalások. A menedzseremnek, Stefano Favarónak sok dolga van mostanában.

– Elárulja, kik érdeklődnek ön iránt?
– Az Aprilia jövőre két gyári csapatot indít a százhuszonöt köbcentis mezőnyben. Mindkettőnek privát tulajdonosa lesz, de a szerelők, a mérnökök mind-mind közvetlenül a gyárból érkeznek. Az egyik ilyen csapat az Aspar, amely most veri a világot, a másik pedig a Seedorf Racing, a futballista Clarence Seedorf együttese. Mindkettővel tárgyalunk.

– És milyenek a lehetőségek?
– Asparéknál összeállhatna a Talmácsi, Mattia Pasini, vagy a Talmácsi, Héctor Faubel páros, míg a másik csapat Héctor Barberát indítaná kettőötvenben, engem nyolcadliterben.

– Jól hangzik!
– Igen. A korábbi remek pilóta, Gino Borsoi felelős a gyári pilótákért az Apriliánál, mi is vele tárgyaltunk.

– És miért nem döntöttek már?
– Mert a Honda kettőötvenes csapatának válaszát is várjuk, hiszen az igazi áttörést, az igazi továbblépést a kategóriaváltás jelentené számomra. Természetesen csakis olyan csapatban, amelyiknek ütőképes motorja van, és az éllovasok között lehet vele lenni. De mondom, a döntés valószínűleg a tengerentúli futamokra marad.

– Ám előtte még lesz a brnói viadal, amelyre a hírek szerint több ezer magyar szurkolót várnak.
– Igen. Fantasztikus érzés, hogy az utóbbi napokban már mindenki csak erről akart velem beszélni. Az ABC-ben, a konditeremben megszólítottak az emberek, és mondták, hogy jönnek Brnóba szurkolni. Nagyon boldog voltam.

– Kipihente magát a nyári szünet alatt?
– Igen, bár ez inkább aktív pihenés volt. Edzettem, amennyit tudtam, és kétszer motoroztam is, többször nem volt rá lehetőségem.

– Egy hónap után vissza kell szokni a motorozásra?
– Dehogyis! Nem volt ez olyan nagy kihagyás. Sőt talán még jobban is megy, ha friss az ember. Én mindenesetre már nagyon ki vagyok éhezve a motorozásra.

– Az idén is készül valami meglepetéssel a szurkolóinak Brnóban?
– Most nem lesz magyar ruha, magyar sisak – bár a cég, amelytől a sisakokat kapom, újat készít –, csak magyar versenyző, magyar szurkolók és magyar szív...
Legfrissebb hírek

TCR World Tour: Ehrlacher nyer; Michelisz 18. az első mexikói futamon

Egyéb egyéni
3 órája

Ruud és Draper játssza a döntőt a madridi mestertornán

Tenisz
3 órája

Szombati sportműsor: Ferencváros–Puskás Akadémia csúcsrangadó az NB I-ben

Minden más foci
4 órája

Pécsi Ármin: A Fradi elleni csúcsrangadó eldönthet kérdéseket, de még többet vethet fel; Ligetvári Patrik: Mintha kést döftek volna a szívembe

E-újság
4 órája

A Barcelona és az Anadolu Efes is egyenlített a férfi kosárlabda Euroligában

Kosárlabda
4 órája

Lesz párizsi derbi a Ligue 1-ben, a Paris FC 46 év után jutott vissza az élvonalba

Francia labdarúgás
4 órája

Futballindiánok – Csillag Péter publicisztikája

Minden más foci
4 órája

Sose jártunk ilyen közel – Vincze Szabolcs jegyzete

Kézilabda
4 órája
Ezek is érdekelhetik