A Suzuki gyári csapata, a Suzuki Castrol Team az idén leszerepelt az endurance-vb-n, hiszen első számú esélyesként már csak azért küzd, hogy legalább dobogós lehessen az összetettben.
A gárda ezért nagy erőket mozgósított a világ leghíresebb egynapos motorversenyére, a Bol d’Orra: két csapatot nevezett be, amelyeket teljesen átalakított (két japán menőt küldött csatába). Bevált a terve: első számú alakulata a hetedik órában elhúzott a mezőnytől, és óriási fölénnyel szerezte meg a győzelmet - a második számú suzukis egység előtt.Egy magyar suzukis, Bitter Sándor is részt vett a hét végi viadalon, karrierje első Bol d’Orján. Frissen műtött lábbal is csapata legjobbja volt, ráadásul megelőzte a legendás amerikai Kevin Schwantzot, az 1993-as 500-as világbajnokot. Bitti mégsem volt teljesen elégedett. "Természetesen nagyon örülök, hogy az endurance-világbajnok csapattal ellentétben mi teljesítettük a távot, és hogy sikerült példaképem, Kevin Schwantz előtt beérnem. Amiatt azonban kicsit bosszús vagyok, hogy a rossz edzéseredmény után - a negyvenkilencedik helyről rajtoltunk - hiába küzdöttük fel magunkat a tizenkettedikre, két csapattársam bukása miatt jelentősen visszaestünk, és csak a huszonhetedik helyen értünk célba. Különösen azért bosszant a bukásuk, mert akkor már túl voltunk a verseny nehezén, azaz az özönvízszerű esőn és az éjszakán" - mérgelődött Bitter, aki csak akkor nyugodott meg, amikor Schwantz odament hozzá, és gratulált a teljesítményéhez.68. Bol d’Or, a Master of Endurance 2. futama, Magny-Cours
Az élcsoport: 1. Philippe, Lagrive, Kitagava (francia, francia, japán, Suzuki) 715 kör (131.360 km/óra), 2. Cogan, Four, Vatanabe (francia, francia, japán, Suzuki) 6 k. h., 3. Da Costa, Moreira, Duterne (francia, francia, francia, Kawasaki) 14 k h., …27. Reisse, Schmassmann, Bitter Sándor (német, svájci, magyar, Suzuki) 88 k h.