Az NSO ajánlja:
A vb menetrendje
Futamról futamra
Biaggi is gyári hondás
Alighanem a hét végén folytatódni fog az olaszspanyol csatározás a gyorsasági motoros vb-n, amelynek mezőnye ezúttal Musgellóba látogat el.
A MotoGP-ben négy olasz és két spanyol néz farkasszemet egymással. A spanyol Sete Gibernau pályafutása legjobb formájában van, ráadásul jobban kezdett az idén, mint 1999-ben Alex Crivillé, aki ugyebár öt éve világbajnok lett a királykategóriában. Gibe mellett szól az is, hogy már egyértelműen ő a Honda vezérpilótája. Rá elsősorban két olasz lehet veszélyes: Max Biaggi szintén megkapja a Hondától a gyári alkatrészeket (sőt, a Honda főszponzorával, a Repsollal kötött szerződés értelmében a legfinomabb benzint is használhatja már), míg Valentino Rossi nagy becsvággyal készül a nagydíjra. A Francia GP utáni teszten Rossinak sikerült megoldania motorelektronikai gondjait, és nem büntették meg a futam rajtjánál elkövetett szabálytalansága miatt sem. Ami hátráltathatja: a Yamaha még nem készítette el a sokkal erősebb erőforrását, ez pedig nagy hátrányt jelenthet számára az 1141 méteres célegyenesben.
Az olasz Loris Capirossi fémjelezte Ducati nagy dobásra készül, két géppel – a 2003-as motorral és a 2004-es fejlesztésének legújabb verziójával – is aszfaltra gurul Olaszországban. A versenyen az a Ducati fog szerepelni, amely ütőképesebb lesz az edzéseken.

Biaggi (képünkön) hazai pályán már a Honda gyári pilótájaként indul, azaz valóban megverheti Gibernaut
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik






