Bitter Sándor rendkívül dühös volt a hét végi Le Mans-i 24 órás viadalt követően, hisz önhibáján kívül nem fejezhette be a legendás megbízhatósági versenyt, amelyen első alkalommal próbálkozott.
Bitti a német csapata, az Innodrom Racing Team utasítására nem érhetett célba. Az edzések még jól alakultak: honfitársunk törött szárkapocscsonttal, repedt bordákkal és szegycsonttal is a 29. legjobb időt motorozta. A verseny elején is jól ment, de a jó szériának hamar vége szakadt. "Sok technikai problémánk volt, elsősorban az első teleszkóppal voltak gondjaink – elevenítette fel a történteket a versenyző. – Ez része egy 24 órás versenynek, az azonban már nem, hogy megfutamodjunk. Előbb feleslegesnek tartották megjavítani egy ütközés után a hátsó idomot és a nyerget, majd hatórai versenyzés és egy olajfolyás után bejelentették, hogy nincs tovább. Megvárom a jövő heti vb-futamot, és ha Assenben is kedvetlen csapattal találkozom, felbontom a szerződésemet."27. Le Mans-i 24 órás A Master of Endurance 1. futama: A Master of Endurance 1. futama: 1. S. Chambon, Kitagava, Nowland (francia, japán, ausztrál, Suzuki) 793 kör, 2. Gimbert, Costes, D. Checa (francia, francia, spanyol, Yamaha) 11 kör h., 3. Giabbiani, Duterne, Louis (francia, francia, francia, Suzuki) 24 k h.