A Sauber-istálló hivatalosan is bejelentette, hogy Felipe Massa lesz 2004-ben Giancarlo Fisichella csapattársa. Az eddigi egyetlen Formula1-es idényét 2002-ben a Saubernél töltő brazil viszszatérését már a Japán Nagydíjon jelezte a svájci kiscsapat, de csak most lett hivatalos az információ.
Frentzen kipróbálná az oválpályákat (Fotó: Czagány Balázs)
Frentzen kipróbálná az oválpályákat (Fotó: Czagány Balázs)
Massa, akit az Olaszországban töltött tanulóévei alatt az új Sennaként emlegettek, az idei szezont a Ferrarinál dolgozta végig tesztpilótaként. "A tavalyi idény végén azt mondtam neki, hogy úgy fejlődik a legtöbbet, ha egy éven át a Ferrarinál tesztel. Ezt a lehetőséget meg kellett ragadnia, mert így sokkal több tapasztalatot szerzett, mintha más csapatban versenyzett volna. Testközelből látta a Scuderiát és Michael Schumachert dolgozni, és megismerte a Formula–1 technikai oldalát. Most itt az ideje, hogy mi is hasznot húzzunk ebből, Felipe és az F1-ben már régóta a legjobbak között emlegetett Giancarlo Fisichella roppant erős páros lesz” – mondta Peter Sauber csapatfőnök. A Saubernél az idei idényt eltöltő Nick Heidfeld, Heinz-Harald Frentzen duóból még egyiküknek sincs szerződése 2004-re, de utóbbi már válogat az ajánlatok közül. "Könnyen lehet, hogy az Egyesült Államokban folytatom. Nagyon szenvedélyes autóversenyző vagyok, a sportág számos válfaját szívesen kipróbálnám. Még az oválpályás versenyek is nagyon vonzóak” – mondta Frentzen, aki az IRL IndyCar-sorozatban csapatot futtató Eddie Cheeverrel folytat tárgyalásokat. A német az idén 13 pontot szerzett, ebből hatot Indianapolisban, ahol dobogóra állhatott Michael Schumacher és Kimi Räikkönen társaságában. Frentzen neve még a Jordan-istállónál is felvetődött, de a német várhatóan nem megy vissza oda, ahonnan 2001 nyarán kirúgták. Eddie Jordannek még egyetlen pilótája és motorja sincs 2004-re, és még hosszú tárgyalások vezetnek a megállapodáshoz. Az ír csapatfőnök elmondta, hogy a Mercedesszel már szinte aláírták a kontraktust, de a stuttgartiak felemelték az először elfogadott tízmillió dolláros árat. A Ford is drágább az ideinél, ráadásul a detroitiak nagy reklámfelületet követelnek maguknak az autón, ez pedig Jordan szerint elfogadhatatlan – legalábbis egy ideig az.