Loeb tartja vezető pozícióját

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2003.10.04. 22:01
Címkék
Markko Märtin szombaton az összes gyorsasági szakaszt megnyerte, ennek ellenére nemhogy megközelítette volna az éllovas Sebastien Loeböt, hanem még távolabb is került tőle.
Sebastien Loeb nyugodt lehet, hiszen a gyôzelemhez elég, ha beosztja az elônyét
Sebastien Loeb nyugodt lehet, hiszen a gyôzelemhez elég, ha beosztja az elônyét
Sebastien Loeb nyugodt lehet, hiszen a gyôzelemhez elég, ha beosztja az elônyét
Sebastien Loeb nyugodt lehet, hiszen a gyôzelemhez elég, ha beosztja az elônyét
Sebastien Loeb nyugodt lehet, hiszen a gyôzelemhez elég, ha beosztja az elônyét
Sebastien Loeb nyugodt lehet, hiszen a gyôzelemhez elég, ha beosztja az elônyét
S hogy miként lehetséges ez? Úgy, hogy Märtin reggel háromperces késéssel hagyta el a szervizparkot, mivel a Ford Focusszal elektronikai problémák voltak. A félperces büntetés után pedig az észt hiába száguldott eszeveszetten, csak a hátrányát tudta némiképp csökkenteni.
Nem csak az észtnek volt azonban gondja: szombati írásunkban még arról számoltunk be, hogy a világbajnoki címért küzdő Petter Solberg a nyolcadik helyről várhatja a folytatást, és valóban, a norvég pilóta nyolcadik is volt hat gyorsasági szakasz alapján, ám utóbb búcsúzni kényszerült. A szervizparkba vezető úton ugyanis – két kilométerrel a célállomás előtt – kifogyott a Subarujából a benzin, és így fel kellett adnia a küzdelmet.
De térjünk vissza a szombati naphoz. Sebastien Loeb a saját tempóját autózta az élen, a lehető legkevesebb rizikót vállalva. Bolond is lett volna kockáztatni, hiszen mögötte messze lemaradtak az ellenfelek. Ráadásul ha marad a jelenlegi helyzet, ugyanannyi pontja lesz, mint a vb-éllovas Richard Burnsnek, aki pillanatnyilag a kilencedik.
A két ifjú titán mögött egyébként a világbajnoki címvédő Marcus Grönholm következik a harmadik helyen, aki az előbbi kettőt valószínűleg nem tudja befogni, viszont értékes pontokat szerez, amelyek nagyon jól jöhetnek a végelszámoláskor. Arról nem is beszélve, hogy a Peugeot-nak nagyon nagy szüksége van a finn pontjaira, hiszen az oroszlánosok aszfaltmenője, Gilles Panizzi jelenleg csak az ötödik, miközben a gyártók versenyében fő riválisnak számító citroenesek közül Loeb vezet, Carlos Sainz negyedik, Colin McRae pedig hetedik. Akárhogy is nézzük, ha ez így megy tovább, akkor a Citroen a viadal végén átveszi a vezetést az előző évek bajnokától, a Peugeot-tól.

San Remo-rali, a 14 futamos vb 11. versenye
Az állás 10 gyorsasági szakasz után: 1. Loeb, Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 3:07:00.7, 2. Märtin, Park (észt, brit, Ford Focus WRC) 43.2 mp h., 3. Grönholm, Räutiäinen (finn, Peugeot 206 WRC) 1:10.5 p h., 4. Sainz, Marti (spanyol, Citroen Xsara WRC) 1:42.3 p h., 5. G. Panizzi, H. Panizzi (francia, Peugeot 206 WRC) 1:59.1 p h., 6. Duval, Prevot (belga, Ford Focus WRC) 2:23.8 p h., 7. C. McRae, Ringer (brit, Citroen Xsara WRC) 3:07.3 p h., 8. Bugalski, Chiaroni (francia, Citroen Xsara WRC) 4:06.6
Legfrissebb hírek

Dibusz Dénes: Nem tagadom, olykor ideges voltam

Labdarúgó NB I
2 perce

Az 50 éves Mark Williams sznúkervilágbajnoki döntőt vívhat

Egyéb egyéni
12 perce

Gretchen Walsh világcsúcsot úszott 100 méter pillangón

Úszás
18 perce

F1, Miami Nagydíj, időmérő

F1
32 perce

Küszöbön a komáromi bennmaradás

Minden más foci
41 perce

Albon, Bearman és Lawson is büntetést kapott, változott a miami sprintverseny végeredménye

F1
42 perce

Futsal MK: a férfiaknál Veszprém–Berettyóújfalu, a nőknél TFSE–DEAC döntő lesz

Labdarúgó NB I
57 perce

Döntetlen a forduló rangadóján, a Ferencváros továbbra is három ponttal vezet a Puskás Akadémia előtt

Labdarúgó NB I
1 órája
Ezek is érdekelhetik