Rossi válaszolt Biagginak

HEGYI ANDRÁSHEGYI ANDRÁS
Vágólapra másolva!
2003.01.24. 22:53
Címkék
Sem MotoGP első világbajnoka, az olasz Valentino Rossi, sem pedig a Honda nem villogott a novemberi és decemberi teszteken. Rossi idei első tréningjein azonban kiderült, hogy az idén is nehéz lesz elvenni tőle a vb-címet.
Gyorsasági motoros teszt, Sepang
Az élcsoport: 1. Rossi (olasz, Honda) 2:02.65, 2. Biaggi (olasz, Honda) 2:02.8, 3. Ukava (japán, Honda) 2:03.4, 4. Kato (japán, Honda) 2:03.7, 5. Capirossi (olasz, Ducati) 2:03.9, 6. Bayliss (ausztrál, Ducati) 2:04.0, 7. Gibernau (spanyol, Honda) 2:04.3, 8. Roberts (amerikai, Suzuki) 2:05.1, 9. Hayden (amerikai, Honda) és Hopkins (amerikai, Suzuki) 2:05.4, 11. Itoh (japán, Honda) 2:05.6, 12. Pitt (ausztrál, Kawasaki) 2:06.31, 13. McCoy (ausztrál, Kawasaki) 2:06.4, 14. Tamada (japán, Honda) 2:06.60, 15. Hofmann (német, Kawasaki) 2:06.62, 16. Janagava (japán, Kawasaki) 2:06.73
Gyorsasági motoros teszt, Sepang
Az élcsoport: 1. Rossi (olasz, Honda) 2:02.65, 2. Biaggi (olasz, Honda) 2:02.8, 3. Ukava (japán, Honda) 2:03.4, 4. Kato (japán, Honda) 2:03.7, 5. Capirossi (olasz, Ducati) 2:03.9, 6. Bayliss (ausztrál, Ducati) 2:04.0, 7. Gibernau (spanyol, Honda) 2:04.3, 8. Roberts (amerikai, Suzuki) 2:05.1, 9. Hayden (amerikai, Honda) és Hopkins (amerikai, Suzuki) 2:05.4, 11. Itoh (japán, Honda) 2:05.6, 12. Pitt (ausztrál, Kawasaki) 2:06.31, 13. McCoy (ausztrál, Kawasaki) 2:06.4, 14. Tamada (japán, Honda) 2:06.60, 15. Hofmann (német, Kawasaki) 2:06.62, 16. Janagava (japán, Kawasaki) 2:06.73
A malajziai Sepangban ugyanis az ötven futamgyőzelemmel büszkélkedő motoros a saját, tavaly felállított pályacsúcsát javította meg egy másodperccel. Ez azért nagy szenzáció, mert még nem a 2003-as RC211V-n ült.
A Honda mellett a Kawasaki, a Suzuki és a novemberi illetve a decemberi teszteken rekordokat elérő Ducati is tesztelt. A Kawasaki ZX-RR-je és a Suzuki GSV-R-je a módosításoknak köszönhetően felgyorsult: a tavalyi maláj futamhoz képest a Kawa három, a Suzuki majdnem egy másodpercet javult. A Ducati V4-es Desmosedicije is iszonyatosan gyors: Loris Capirossi és Troy Bayliss könnyedén döntötte meg Alex Barros tavalyi pole pozíciós idejét.
Pedig a háromnapos tesztek első felvonásán Rossi alaposan összeveszett a Hondával, mert nem volt tartalékmotorja, és így egy elektromos hiba miatt az első nap csak húsz kört tehetett meg. A második napon azonban a Honda új vezérlőelektronikát, új injektort és új vázat adott az olasznak, aki egy tizedet lefaragott a pályacsúcsból. Az utolsó tesztnapon pedig még nagyobb tempóra kapcsolt. Igaz ehhez kellett Max Biaggi is. Rossi riválisa az edzés utolsó negyedórájában kétszer is megdöntötte honfitársa pályarekordját, amely kihívásra az utolsó percekben felelt Rossi egy szuperszonikus idővel. A Malajziai GP tavalyi ezüstérmese tehát visszavágott a 2002-es sepangi győztesnek.
Legfrissebb hírek

Könnyed játékkal, négygólos győzelmet aratott a Ferencváros a Békéscsaba elleni kupamérkőzésen

Labdarúgó NB I
5 perce

Férfi vízi BL: jó kezdés után győzött a Brescia ellen az FTC

Vízilabda
5 perce

ICEHL: a Ljubljana legyőzte a Ferencvárost a Tüskecsarnokban

Jégkorong
26 perce

A PSG nem csupán két pontot vesztett el az újonc Lorient ellen

Francia labdarúgás
31 perce

Ráadásban kapott ki a Komárom a Slovantól, kassai vereség Nagyszombatban

Minden más foci
37 perce

„A Darts Világfesztivállal zárul a vb-kvalifikáció, így idén még izgalmasabb a versengés Budapesten” – Nick Rolls, a WDF főtitkára

Egyéb egyéni
44 perce

Igor Tudor menesztése után megszakította nyeretlenségi sorozatát a Juventus

Olasz labdarúgás
57 perce

Őrült fordulatok után ejtette ki a Leverkusen a Paderbornt a Német Kupából

Német labdarúgás
1 órája
Ezek is érdekelhetik