Gyorsasági motoros teszt, Sepang
Az élcsoport: 1. Rossi (olasz, Honda) 2:02.65, 2. Biaggi (olasz, Honda) 2:02.8, 3. Ukava (japán, Honda) 2:03.4, 4. Kato (japán, Honda) 2:03.7, 5. Capirossi (olasz, Ducati) 2:03.9, 6. Bayliss (ausztrál, Ducati) 2:04.0, 7. Gibernau (spanyol, Honda) 2:04.3, 8. Roberts (amerikai, Suzuki) 2:05.1, 9. Hayden (amerikai, Honda) és Hopkins (amerikai, Suzuki) 2:05.4, 11. Itoh (japán, Honda) 2:05.6, 12. Pitt (ausztrál, Kawasaki) 2:06.31, 13. McCoy (ausztrál, Kawasaki) 2:06.4, 14. Tamada (japán, Honda) 2:06.60, 15. Hofmann (német, Kawasaki) 2:06.62, 16. Janagava (japán, Kawasaki) 2:06.73
Gyorsasági motoros teszt, Sepang
Az élcsoport: 1. Rossi (olasz, Honda) 2:02.65, 2. Biaggi (olasz, Honda) 2:02.8, 3. Ukava (japán, Honda) 2:03.4, 4. Kato (japán, Honda) 2:03.7, 5. Capirossi (olasz, Ducati) 2:03.9, 6. Bayliss (ausztrál, Ducati) 2:04.0, 7. Gibernau (spanyol, Honda) 2:04.3, 8. Roberts (amerikai, Suzuki) 2:05.1, 9. Hayden (amerikai, Honda) és Hopkins (amerikai, Suzuki) 2:05.4, 11. Itoh (japán, Honda) 2:05.6, 12. Pitt (ausztrál, Kawasaki) 2:06.31, 13. McCoy (ausztrál, Kawasaki) 2:06.4, 14. Tamada (japán, Honda) 2:06.60, 15. Hofmann (német, Kawasaki) 2:06.62, 16. Janagava (japán, Kawasaki) 2:06.73
A malajziai Sepangban ugyanis az ötven futamgyőzelemmel büszkélkedő motoros a saját, tavaly felállított pályacsúcsát javította meg egy másodperccel. Ez azért nagy szenzáció, mert még nem a 2003-as RC211V-n ült.
A Honda mellett a Kawasaki, a Suzuki és a novemberi illetve a decemberi teszteken rekordokat elérő Ducati is tesztelt. A Kawasaki ZX-RR-je és a Suzuki GSV-R-je a módosításoknak köszönhetően felgyorsult: a tavalyi maláj futamhoz képest a Kawa három, a Suzuki majdnem egy másodpercet javult. A Ducati V4-es Desmosedicije is iszonyatosan gyors: Loris Capirossi és Troy Bayliss könnyedén döntötte meg Alex Barros tavalyi pole pozíciós idejét.
Pedig a háromnapos tesztek első felvonásán Rossi alaposan összeveszett a Hondával, mert nem volt tartalékmotorja, és így egy elektromos hiba miatt az első nap csak húsz kört tehetett meg. A második napon azonban a Honda új vezérlőelektronikát, új injektort és új vázat adott az olasznak, aki egy tizedet lefaragott a pályacsúcsból. Az utolsó tesztnapon pedig még nagyobb tempóra kapcsolt. Igaz ehhez kellett Max Biaggi is. Rossi riválisa az edzés utolsó negyedórájában kétszer is megdöntötte honfitársa pályarekordját, amely kihívásra az utolsó percekben felelt Rossi egy szuperszonikus idővel. A Malajziai GP tavalyi ezüstérmese tehát visszavágott a 2002-es sepangi győztesnek.