Egy napja volt a gyorsasági autós mezőnynek arra, hogy megszokja az új körülményeket és ez sikerült is, hiszen vasárnapra tovább javultak a részeredmények a "lapos hegyiversenynek” titulált rábaringi viadalon. (A helyszín pályaversenyek, az egyenkénti indításos lebonyolítási rend pedig a hegyiversenyek hangulatát idézte.)
A1 Auto Gyôr-kupa,
a gyorsasági autós ob 8. futama,
Rábaring
Túraautók 1600 kcm felett: 1. Bódis Kálmán (Bovi Motorsport, Porsche) 3:47.176, 2. Zengô (Zengô Motorsport, AMG Mercedes) 3:49.120, 3. Herter (Zengô Motorsport, BMW E36) 3:55.806
Túraautók 1600 kcm alatt: 1. Jeney György (Elton VGSE, Peugeot 205 GTi) 4:16.649, 2. Németh (Ventile Rallye SE, Skoda Felicia) 4:21.863, 3. Kincses (Kincses Turbo Team, Mazda RX7) 4:24.298
Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Szélesi Mihály (Szélesi MSE) 4:35.940, 2. dr. Grigalek (JB Motorsport) 4:37.526, 3. Krecz (Zengô Motorsport) 4:38.266
Következik (július 19–21.): 26. Mátrai autós hegyiverseny, a Szinva Motor-kupáért, Parádsasvár
A1 Auto Gyôr-kupa,
a gyorsasági autós ob 8. futama,
Rábaring
Túraautók 1600 kcm felett: 1. Bódis Kálmán (Bovi Motorsport, Porsche) 3:47.176, 2. Zengô (Zengô Motorsport, AMG Mercedes) 3:49.120, 3. Herter (Zengô Motorsport, BMW E36) 3:55.806
Túraautók 1600 kcm alatt: 1. Jeney György (Elton VGSE, Peugeot 205 GTi) 4:16.649, 2. Németh (Ventile Rallye SE, Skoda Felicia) 4:21.863, 3. Kincses (Kincses Turbo Team, Mazda RX7) 4:24.298
Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Szélesi Mihály (Szélesi MSE) 4:35.940, 2. dr. Grigalek (JB Motorsport) 4:37.526, 3. Krecz (Zengô Motorsport) 4:38.266
Következik (július 19–21.): 26. Mátrai autós hegyiverseny, a Szinva Motor-kupáért, Parádsasvár
A nagykategóriában a szombati győztes Rácz Istvánt ezúttal nem fogadta a kegyeibe Fortuna istenaszszony. A fiatal versenyző Porschéjéban eltört a váltó és hiába cserélték ki, nem lett tökéletes: az első két futamon hiányzott belőle két fokozat, így Rácznak esélye sem volt arra, hogy megismételje a szombati teljesítményét. A nemzetközi Porsche Szuperkupában is induló fiatalembert csapattársa, a rutinos Bódis Kálmán váltotta fel a dobogó legfelső fokán. A Bovi Motorsport feje nagyon boldog volt, hiszen rengeteget dolgozott ezért az eredményért. A második helyet ezúttal Zengő Zoltán szerezte meg (ő sem úszta meg a hét végét féltengelycsere nélkül), a harmadikon pedig a tavalyi bajnok autót kormányozó Herter Gusztáv érkezett.
Az 1600 köbcenti alatti túraautós kategória volt az egyetlen, amelyben ugyanaz a versenyző győzött, aki szombaton is. Jeney György tartani tudta a formáját, az ellenfelei a nyomába sem érhettek. Németh Péternek ezúttal meg kellett elégednie a második helylyel, Kincses Istvánnak pedig a harmadikkal.
A Mobil1 Opel Astra Classic-kupában történtek érdekes események bőven. Az egyik az volt, hogy az idén eddig remeklő Jánosi Sándor ezúttal nem tudott győzni, sőt, a versenyt sem tudta befejezni. Az egyik körében ugyanis nekiment a korlátnak, amely mögött egy férfi ült a motorján. Jánosi autója összetört, a férfi motorostól hanyatt esett és bár nem esett komoly baja, megfigyelésre kórházba szállították. Szóval Jánosi ilyenformán kiszállt a küzdelemből és távollétét Szélesi Mihálynak sikerült a legjobban kihasználnia.
Szélesiről azt érdemes tudni, hogy az egész mezőny egyik legszimpatikusabb versenyzője, azóta indul az Astra-kupában, amióta azt kiírták, sőt, egyetlen futamról sem hiányzott. Ezért is örült annyira annak, hogy oly sok küzdelem után vasárnap végre felállhatott a dobogó legfelső fokára. A második helyet a dobogón szintén nem állandó vendégnek számító Grigalek, a harmadikat Krecz szerezte meg. Az Astra-kupa keretében lebonyolított médiaversenyben az idei favorit Wéber Gábor kiütötte az autója alól a futóművet, távollétében Pataky Tibor győzedelmeskedett.